Får vel lage en tråd om min 59 Ranchero som jeg har i Texas.
Har da litt planer for den , det første som står på lista er å montere stålfelger og feite Whitewalls dekk.
Skal også montere et nytt ledningsannlegg , som absolutt trenges, mye røde kabler rundt om , alt virker , til og med el visker , som ser ut for å være tatt i fra en japsebil.
Noen som vet boltmønster på disse bilene
Utsende messig blir det patinert lakk og har planer om å få den til å se ut som en firma bil fra begynnelsen av 60 tallet , var en Norske som drev et verksted som hette Johnson Garage her i Cranfills Gap , de hadde også en Gulf statsjon ,så planen er å få noen til å male patinerte "johnson garage" emblemer og Gulf merker på dørene , blant annet.
Kjenner sønnen , til han som drev Johnson Garage , han er vel nærmere 70 i dag.
Ellers så jeg sjekke over understell , synes den kjennes som å kjøre en traktor
Den har originalt vært levert med 6'er og manuell med overdrive , og den har rundt 3,70 i bak axelen.
I dag har den en 390 eller 460cid, er ikke helt sikker på det, er det lett å se forskjell på de

, skal legge ut noen biler.
Den eneste rusten jeg vet om er i dørken, der det i dag er popnagla noen svære profilerte alu plater , men har originale golv plater liggende , det er stoler foran, men de skal ut og sofa inn igjen , så man får plass for 3 , om ikke annet, interiøret kommer til å bli i Tuck'n roll stil.
Noen bilder