Hei!
Akkurat kjøpt min første "amcar"

Det ble en 1988 Chevrolet Beauville 6,2 Diesel. Den har fungert fint siden jeg hentet den nå i helga. Nå er det ca 25 kuldegrader her, og i dag fikk jeg problem med at bilen gikk varm(ironisk nok). Sjekka selfølgelig frostveska med en gang, og der var det lite. Fulgte instruksene i boka, og fylte opp både radiator og tank. Nå holder motoren seg på normal temperatur, men får ikke varme inne i bilen! Blåser bare kaldt uansett hvor lenge motoren går... Utrolig frustrerende i denne kulda.
Noen som kan hjelpe meg?
Vifta til varmeapparatet går som normalt, men blåser kun kaldt.
Setter stor pris på om noen har en ide nå, da jeg er student og ikke råd til å ha den på verksted.