joast skrev:
Ser veldig bra ut dette. Må finne fram singern min jeg også snart.

hva?? ikke funnet den ennå??? Men.... blir jo Coupe devils Bonanza om "noen" mnd, så kommer noe morro i østerdalen, og jamboreen på fordfarmen, og,og A-Bombers, og.og............ har du tenkt å sitte hjemme?????

?? He

..
Begynner motoren å komme i form??
SJEL...ja det har denne!! Ellers thanks alle for tilbakemeldingene....... foreslått pris, og en møbeltrekker som mente at dette visste jeg like mye om som han, ga meg trua på å forsøke, og JA jeg er ca. fornøyd! Noe småtteri hadde vel blitt ennå bedre med en proff, og hvis det var beregnet til å bli en "strøken" showbil.... Men, poenget er at bilen SKAL brukes, og noen kompromisser må da gjøres. Og erfaringen jeg får av dette, kan vel ikke betales....og så har jeg gjort dette selv også!

PS! faktisk viser det seg at mye av de profesjonelle showinteriørene over there lett begynner å bli problematiske ganske raskt... mye er kun limt (løsner) viser litt forskning i forumer,etc.. , og uansett disse brukes nok ikke en 8-15.oookm i året.......og de orginale Tijuana Tuck´n Roll greiene på 50-60 tallet var nok litt dårligere materialer, enn dagens... hestehår,filler,etc. ellers allt mulig ble brukt som stopping... så pent ut (en stund)men.. Jeg bruker "padding" som ikke trekker vann, er brannsikkert( selv om vinylen svir nok godt...)og en oppgitt isolasjonevne som sikkert ødelegger vitsen med varmetråder i seter, poly tråd (råtner/trekker ikke fuktighet). ..og alle mine sømmer er forsterket med lim.