AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Tor 25. Jun 2026 09:29

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 93 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Mopar only
InnleggSkrevet: Søn 26. Feb 2006 04:30 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 26. Feb 2006 04:09
Innlegg: 239
Bosted: Skedsmokorset
Heisann! Jørgen her. Har en 1970 Dodge Charger 500 (for øvring til salgs) og en 1989 Dodge Ramcharger. Har skudd på Mopar de siste 4-5 åra. Har selvsakt mye forsatt å lære.

70 Charger 500 383 727 8 3/4 3.23 sure grip
89 Ramcharger Le 150 318 EFI 727 4x4


Vedlegg:
IMG_0406.JPG
IMG_0406.JPG [ 77.54 KiB | Vist 8365 ganger ]

_________________
- Jørgen


1970 Plymouth 'Cuda 383 727 8 3/4
http://cuda.widing.biz/
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 26. Feb 2006 05:23 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 03. Feb 2006 00:17
Innlegg: 180
Bosted: Jessheim
Heisann!

De Chargerene er bare kjempe kule 8)

Fete biler :D

Mvh. Thomas

_________________
Thomas

1972 Mustang Mach1
Hjemmesiden min


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 26. Feb 2006 13:35 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 26. Feb 2006 04:09
Innlegg: 239
Bosted: Skedsmokorset
71mach172 skrev:
Heisann!

De Chargerene er bare kjempe kule 8)

Fete biler :D

Mvh. Thomas


Takker

- Jørgen

_________________
- Jørgen


1970 Plymouth 'Cuda 383 727 8 3/4
http://cuda.widing.biz/


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 26. Feb 2006 14:34 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 25. Feb 2006 18:16
Innlegg: 221
Bosted: Tiggerstaden
Jørgen, min framtidige e-buddy.

Det blir vemodig å se Chargeren gå, men det er for en god sak.

_________________
(OO/=====\OO)

'72 Challenger Rallye


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 26. Feb 2006 21:57 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 26. Feb 2006 04:09
Innlegg: 239
Bosted: Skedsmokorset
Ornamental skrev:
Jørgen, min framtidige e-buddy.

Det blir vemodig å se Chargeren gå, men det er for en god sak.


Ja, du sier noe der 8)

_________________
- Jørgen


1970 Plymouth 'Cuda 383 727 8 3/4
http://cuda.widing.biz/


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: E body
InnleggSkrevet: Søn 26. Feb 2006 22:33 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Søn 05. Feb 2006 22:45
Innlegg: 959
Bosted: telemark
Du mener ikke gode b body bilen må vike plass for en e body. :crybaby: :crybaby:
Har du tenkt på hvor du skal gjøre av bagarsjen og nos flaska i e bodyn. #-o #-o
Behold chargeren du. :mrgreen: :mrgreen:


Vedlegg:
lillestrøm 05. 019.jpg
lillestrøm 05. 019.jpg [ 32.48 KiB | Vist 8295 ganger ]

_________________
moparman.
DODGE RAM 2500 SLT 99.
Dodge charger 68. 440cid
Dodge trandesman B 200 74.
Prosjekt dodge dart 69 bad boy
prosjekt dodge maxi van B200 big block 76
1986 Le baron cab

Massively Over Powered And Respected
http://www.chargernorway.com
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: E body
InnleggSkrevet: Søn 26. Feb 2006 22:38 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 26. Feb 2006 04:09
Innlegg: 239
Bosted: Skedsmokorset
moparman skrev:
Du mener ikke gode b body bilen må vike plass for en e body. :crybaby: :crybaby:
Har du tenkt på hvor du skal gjøre av bagarsjen og nos flaska i e bodyn. #-o #-o
Behold chargeren du. :mrgreen: :mrgreen:


Er mere hekta på 70 barracuda, så funnet ut jeg må prøve det. Kan hende det blir 72-74 cuda også, men da med manuell
bagarsje? Trenger man det da :mrgreen:

_________________
- Jørgen


1970 Plymouth 'Cuda 383 727 8 3/4
http://cuda.widing.biz/


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: E body
InnleggSkrevet: Søn 26. Feb 2006 22:47 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Søn 05. Feb 2006 22:45
Innlegg: 959
Bosted: telemark
Hei. Du trenger ikke bagarsje plass.
Er godt du holder deg til mopar da =D> =D>
Har du noen kjøpre på chargeren el :?: :?:
Du må på høsttreffet til wpc klubben i år.Det blir råttttttt :mrgreen: :mrgreen:

_________________
moparman.
DODGE RAM 2500 SLT 99.
Dodge charger 68. 440cid
Dodge trandesman B 200 74.
Prosjekt dodge dart 69 bad boy
prosjekt dodge maxi van B200 big block 76
1986 Le baron cab

Massively Over Powered And Respected
http://www.chargernorway.com


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 26. Feb 2006 22:55 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 26. Feb 2006 04:09
Innlegg: 239
Bosted: Skedsmokorset
Jo-ja jeg håper jeg har en kjøper. Mange som ringer, men det er så mye om og men. Er ikke så mange som vet hva "number matching" er. Nå er nok jeg litt stiv på prisen også. Kommer en fyr og ser til uka håper jeg. Regner med at flere melder seg, når våren kommer. Får jeg ikek det jeg vil beholder jeg den 8)

Holder meg alltids til Mopar, er det som er tøffest :mrgreen:

Ja det skal jeg få med meg :)

_________________
- Jørgen


1970 Plymouth 'Cuda 383 727 8 3/4
http://cuda.widing.biz/


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: B body
InnleggSkrevet: Søn 26. Feb 2006 23:06 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Søn 05. Feb 2006 22:45
Innlegg: 959
Bosted: telemark
Du kan jo lege den ut på gjesteboka på hjemesiden min og geir da :?: :?: Det er noen andre og som har gjort det har jeg sett.
Jeg går ut fra at du vet om den siden :mrgreen: :mrgreen:
Stå på så får du nok solgt den.
Du må vel legge en del imelom på en manuel ebody vel :!: :!:
Har sett litt på e body jeg og. Men synes di er dyre

_________________
moparman.
DODGE RAM 2500 SLT 99.
Dodge charger 68. 440cid
Dodge trandesman B 200 74.
Prosjekt dodge dart 69 bad boy
prosjekt dodge maxi van B200 big block 76
1986 Le baron cab

Massively Over Powered And Respected
http://www.chargernorway.com


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: B body
InnleggSkrevet: Søn 26. Feb 2006 23:47 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 26. Feb 2006 04:09
Innlegg: 239
Bosted: Skedsmokorset
moparman skrev:
Du kan jo lege den ut på gjesteboka på hjemesiden min og geir da :?: :?: Det er noen andre og som har gjort det har jeg sett.
Jeg går ut fra at du vet om den siden :mrgreen: :mrgreen:
Stå på så får du nok solgt den.
Du må vel legge en del imelom på en manuel ebody vel :!: :!:
Har sett litt på e body jeg og. Men synes di er dyre


Solgt skal jeg alltid greie å få til.
Vet om siden deres ja. Vært innom der en del ganger.
Ja e-body er DYRT, så det blir nok en 318 bil og bytte motor i den.
Er ikke så dyrt for 72-74 cuda med manuell. 70-71 er mye, mye dyrere

_________________
- Jørgen


1970 Plymouth 'Cuda 383 727 8 3/4
http://cuda.widing.biz/


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Charger
InnleggSkrevet: Fre 17. Mar 2006 23:34 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Søn 05. Feb 2006 22:45
Innlegg: 959
Bosted: telemark
Får gratulere med salget av b bodyn (chargeren):crybaby: :crybaby:
Har du noen e body i kikerten nå el :?: :?:
Jeg var i gjerstad i helgen og så på en 70 cuda med 476 hemi
og manuel den blir rå når den blir ferdig \:D/ \:D/

_________________
moparman.
DODGE RAM 2500 SLT 99.
Dodge charger 68. 440cid
Dodge trandesman B 200 74.
Prosjekt dodge dart 69 bad boy
prosjekt dodge maxi van B200 big block 76
1986 Le baron cab

Massively Over Powered And Respected
http://www.chargernorway.com


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 18. Mar 2006 18:35 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Tor 02. Feb 2006 19:12
Innlegg: 1303
Bosted: Brumunddal
Hallo
Ålreite bruksbiler ram chargere :lol:
Har eid 2 forskjellige før i tiden en 78 og en 89 mod
Her er 89 jeg eide,som var skadet..
Og 78 mod som jeg eide før


Vedlegg:
IMG_0579.JPG
IMG_0579.JPG [ 99.51 KiB | Vist 8145 ganger ]
IMG_0568.JPG
IMG_0568.JPG [ 116.36 KiB | Vist 8141 ganger ]
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Charger
InnleggSkrevet: Lør 18. Mar 2006 21:36 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 26. Feb 2006 04:09
Innlegg: 239
Bosted: Skedsmokorset
moparman skrev:
Får gratulere med salget av b bodyn (chargeren):crybaby: :crybaby:
Har du noen e body i kikerten nå el :?: :?:
Jeg var i gjerstad i helgen og så på en 70 cuda med 476 hemi
og manuel den blir rå når den blir ferdig \:D/ \:D/


jo takk... ;)
Har ikke noe i kikerten akkurat nå. Så det blri å ta hjem en fra USA.
Ja den hørtes rå ut 8)

_________________
- Jørgen


1970 Plymouth 'Cuda 383 727 8 3/4
http://cuda.widing.biz/


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 18. Mar 2006 21:39 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 26. Feb 2006 04:09
Innlegg: 239
Bosted: Skedsmokorset
elcamino skrev:
Hallo
Ålreite bruksbiler ram chargere :lol:
Har eid 2 forskjellige før i tiden en 78 og en 89 mod
Her er 89 jeg eide,som var skadet..
Og 78 mod som jeg eide før


Ja jeg er godt førnøyd med Ramchargern. Bare synd den er så tørst på besin. Hørte det skal hjelpe veldig å bytte O2 sensorn, men har ikke greid å få av den gamle enda. Akkurat nå bruker den 1,8 pr mil på landeveikjøring i ca 100 km/t.

_________________
- Jørgen


1970 Plymouth 'Cuda 383 727 8 3/4
http://cuda.widing.biz/


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 93 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 10 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support