AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Lør 27. Jun 2026 08:07

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 10 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: forstilling
InnleggSkrevet: Ons 14. Okt 2009 20:22 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Lør 27. Sep 2008 18:05
Innlegg: 68
Bosted: Balsfjord , Troms
Er det noen som kan hjelpe meg. Skal justere forstillingen på chevellen på et verksted. De har ingen data på mål og vinkler. Er det noen av dere som vet? eller hvor jeg kan finne ?

_________________
65 Chevelle 2door sedan
65 Chevelle 4door sedan
07 Volvo C70
99 chrysler neon cs
60 tempo corvette 240


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: forstilling
InnleggSkrevet: Ons 14. Okt 2009 20:31 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro

Registrert: Søn 27. Jan 2008 20:48
Innlegg: 2838
Bosted: Bergen
mest mulig caster, littegrann negativ camber og en millimeter eller to med spissing pleier å bli bra.

_________________
Forhjulstrekk er feminint
To much rice makes me sick!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: forstilling
InnleggSkrevet: Ons 14. Okt 2009 23:09 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Tor 28. Feb 2008 19:32
Innlegg: 10
Bosted: Drammen / Lier
Hei.
Jeg har dette til min 67 chevelle, dette burde være likt. skriv ditt faxnummer og jeg fakser deg..
MAD

_________________
chevelle 67


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: forstilling
InnleggSkrevet: Tor 15. Okt 2009 20:59 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Lør 27. Sep 2008 18:05
Innlegg: 68
Bosted: Balsfjord , Troms
send det til 77722601

_________________
65 Chevelle 2door sedan
65 Chevelle 4door sedan
07 Volvo C70
99 chrysler neon cs
60 tempo corvette 240


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: forstilling
InnleggSkrevet: Tor 15. Okt 2009 21:40 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Tor 28. Feb 2008 19:32
Innlegg: 10
Bosted: Drammen / Lier
OK. skal jeg sette på noe navn da?

_________________
chevelle 67


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: forstilling
InnleggSkrevet: Tor 15. Okt 2009 21:45 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Lør 27. Sep 2008 18:05
Innlegg: 68
Bosted: Balsfjord , Troms
Morten M.

_________________
65 Chevelle 2door sedan
65 Chevelle 4door sedan
07 Volvo C70
99 chrysler neon cs
60 tempo corvette 240


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: forstilling
InnleggSkrevet: Tor 15. Okt 2009 21:51 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Tor 28. Feb 2008 19:32
Innlegg: 10
Bosted: Drammen / Lier
... Bare hyggelig. :roll:

_________________
chevelle 67


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: forstilling
InnleggSkrevet: Fre 16. Okt 2009 16:05 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Lør 27. Sep 2008 18:05
Innlegg: 68
Bosted: Balsfjord , Troms
Faxen lå på jobben i dag. Takk.

_________________
65 Chevelle 2door sedan
65 Chevelle 4door sedan
07 Volvo C70
99 chrysler neon cs
60 tempo corvette 240


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: forstilling
InnleggSkrevet: Lør 17. Okt 2009 00:16 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 27. Jan 2006 01:09
Innlegg: 244
Bosted: Fredrikstad
Hvis du fikk fabrikkmåla på faxen i dag, ville jeg sterkt vurdert å bruke noen andre hjulvinkler. Originaljusteringen er beregnet på datidens diagonaldekk, og er i bestefall utdatert i forhold til hjula du sikkert skal ha på bilen i dag. Bl.a er det alt for mye spissing ved bruk sammen med radialdekk. Det V8power skriver lenger oppe er akkurat hva jeg ville anbefalt, med mindre du kun har planer om å kjøre rett fram på amerikanske motorveier... :)

_________________
Christian
'62 Chevrolet Chevy II
'70 El Camino
'71 Chevrolet C10


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: forstilling
InnleggSkrevet: Lør 17. Okt 2009 08:52 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Lør 27. Sep 2008 18:05
Innlegg: 68
Bosted: Balsfjord , Troms
javel. høres logisk ut. får prøve oss frem. se hvordan det blir. takk

_________________
65 Chevelle 2door sedan
65 Chevelle 4door sedan
07 Volvo C70
99 chrysler neon cs
60 tempo corvette 240


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 10 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support