Høres kjent ut dette med å ikke få lys godkjent på amcar. Selv fikk jeg kjeft så det holdt en gang jeg viste -79 ranchero'en min på biltilsynet her i hallingdal. De som vet åssen ranchero ser ut i trynet,vet at den har disse spisse hjørnelampene som fungerer som blink og parklys. Dette fikk jeg 2-er på fordi det var for mye hvitt lys framover sa'n. Fikk faktisk ikke kjøre fra eu-kontrollen før jeg hadde tatt ut pæra eller klippa ledningene til lysene.Nesten rart jeg fikk beholde blinklyset i lampa gitt

...hurra for det norske biltilsyn. Nå har det seg slik at de liker overhodet ikke amerikanske biler på biltilsynet her i dalen,men kom gjerne med en eldre VW eller annet dritt som ikke er amcar,da får du godkjent alt. Samme skjebne lider folk med van,nytter ikke å vise seg på biltilsynet her i dalen,får du garantert kjøreforbud før de omtrent har sett på bilen.
Men må jo føye til at etter eu-kontrollen med ranchero'en,så var jeg kjapp med å putte i pæra i parklyset igjen da jeg stoppa på nærmeste rasteplass..hihihi

. Jeg driter nå i hva dem sier er lov å ikke lov...jeg skal kjøre med det som ranchero'en er oppsatt med fra fabrikk i 1979 ,dermed basta

!
Dem får heller henge seg opp i biler med alvorlige og trafikkfarlige feil og mangler,istedenfor å bråke med originalutstyr på amcar.Norske myndigheter har uansett ikke noen peiling på hva dem prater om,finnes jo ikke noe værre nasjon som er kritisk til bilhobby enn den norske stat

!
Sommerhilsen ifra Hallingdal

!