AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Ons 24. Jun 2026 17:33

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 173 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 19. Jul 2008 11:39 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 17. Nov 2006 20:37
Innlegg: 3915
Bosted: Nordmøre
:) Får litt vont i magan når e ser all sa bilan her som forsviner, mye lekre former på mye av dem , men vi kan jo ikke berge alt her verden :roll:

_________________
---------------------------------------------------
Restaurer Chevrolet Imperial Landau Convertible 1929
Bygger Pontiac Firebird 1972 ls3 L99 6L80E IFS/IRS
Gmc ext 1500 6,5 diesel pickup 1994 4L80E Bruksbil
Chevrolet starcraft G301991 mod 4L80E


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 19. Jul 2008 12:57 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Ons 10. Jan 2007 01:43
Innlegg: 471
Bosted: Vestvågøy
st-remy skrev:
79 ford LTD skrev:
Legger ut noen bilder av en power wagon som står i nærheten av der jeg bor....



Går vell å berge denna enda da 8)


Ja, ser ut som taket har fått det værste angrepet, så ikke så nøye etter, men virket rimelig grei under og i karosseriet ellers.

_________________
79 Ford LTD
86 Thunderbird
93 Econoline
96 Jeep cherokee
68 vw boble US importutgave
72 MB 240D
01 Mondeo V6


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 19. Jul 2008 19:13 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 10. Aug 2007 12:55
Innlegg: 342
Bosted: stavanger
tror det er en gammel brannbil eller noe slikt , den står på ett jorde på randaberg utfor stavanger
Bilde

Bilde

til og med skilt enda :shock:
Bilde

godt den sikkert er fritatt eu kontroll :lol: #-o

_________________
For å irritere naboen min som klager på rotet mitt ønsker jeg å kjøpe mest mulig huggebiler i stavangerområdet. har du ett vrak ring 92860671


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 17. Sep 2008 12:51 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Man 02. Okt 2006 12:04
Innlegg: 1031
Bosted: Holmestrand, Vestfold
Noen bilder jeg fikk tilsendt.
Står i Vestfold.

Bilde
Bilde
Bilde


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 18. Sep 2008 12:00 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 25. Jan 2008 19:09
Innlegg: 645
Bosted: Kirkenes, Finnmark
79 ford LTD skrev:
Legger ut noen bilder av en power wagon som står i nærheten av der jeg bor....


Den Fargo'en var intressang.

_________________
Jeg heter Åge. Har ingen Amcar for øyeblikket. Sukk!!!
http://public.fotki.com/AageHallonen/
Bilde


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 21. Sep 2008 10:34 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Ons 10. Jan 2007 01:43
Innlegg: 471
Bosted: Vestvågøy
chevellen skrev:
79 ford LTD skrev:
Legger ut noen bilder av en power wagon som står i nærheten av der jeg bor....


Den Fargo'en var intressang.


Ja, hadde jeg hatt plass inne, hadde jeg prøvd å få kjøpt den, har stått en stund, håper noen kan redde den fra å ruste bort før det er for sent

_________________
79 Ford LTD
86 Thunderbird
93 Econoline
96 Jeep cherokee
68 vw boble US importutgave
72 MB 240D
01 Mondeo V6


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 21. Sep 2008 17:41 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Man 02. Okt 2006 12:04
Innlegg: 1031
Bosted: Holmestrand, Vestfold
Fant en 38-39 Ford Delivery i går :D
Den var nærmest brettet sammen.
Ramma var borte, og fronten lå under forsetene...
I tillegg lå den i en klynge av store juletrær, så vanskelig å få tatt noe
ordentlig bilde..
Ikke helt tilfeldig, siden jeg hadde et tips på at det skulle stå noe der.
Men moro var det allikevel :D

Bilde
Bilde

Egentlig bare flaks.
Bilen stod ikke der den skulle, og jeg var på vei til å gi opp.
Men så dro bikkjene meg inn i en slags tunell i den tette smågranskogen, og da jeg kom frem i lyset så jeg fjærene på et baksete.
Da jeg dro en gren tilside, åpenbarte det seg et gjenkjennelig dashbord.
Må si hjertet dunket litt raskere da gitt :)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Skogsvrak
InnleggSkrevet: Søn 11. Jan 2009 19:59 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Man 02. Okt 2006 12:04
Innlegg: 1031
Bosted: Holmestrand, Vestfold
Har vært på skogstur :D
Fant en 6-7 biler, men får nøye meg med å legge ut de amerikanske :wink:
1937 Ford
Bilde
Bilde

1936 Plymouth ( ikke lett å se, men har sett den da den var "hel")
Bilde
Bilde

Og litt diverse..
Bilde
Bilde


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Skogsvrak
InnleggSkrevet: Tir 23. Jun 2009 02:05 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Tir 30. Des 2008 05:37
Innlegg: 984
Bosted: Østre Toten - Lena
mye fine bilder/biler,står en del skogsvrak herover og,men er mest Europeiske som VW og Opel,men er artig å finne,legger ut bilde av de amerikanske :mrgreen:


Vedlegg:
Filkommentar: 28-29 Ford
DSC01766.jpg
DSC01766.jpg [ 95.15 KiB | Vist 6210 ganger ]
Filkommentar: Dette er noe je itte veit å er
DSC01765.JPG
DSC01765.JPG [ 103.15 KiB | Vist 6210 ganger ]
Filkommentar: 1936 Chevrolet
DSC00580.JPG
DSC00580.JPG [ 61.29 KiB | Vist 6210 ganger ]
Filkommentar: 1960 Ford F-600
i250161665_90832_2.jpg
i250161665_90832_2.jpg [ 29.33 KiB | Vist 6210 ganger ]
Filkommentar: 1960 Ford F-600
i250161664_83449_2.jpg
i250161664_83449_2.jpg [ 41.09 KiB | Vist 6210 ganger ]

_________________
1968 Chevrolet Caprice 4 Dørs HT 455 Buick BB/400.
1966 Chevrolet Bel Air 4 Dørs stolpe 350/350.
1975 Chevrolet Impala 4 Dørs stolpe 305/350.
1975 Chevrolet Impala 4 Dørs HT Delebil!
1957 Ford Fairlane 500 2 Dørs HT 312Y block/Fordomatic.


Bilde
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Skogsvrak
InnleggSkrevet: Tir 23. Jun 2009 21:11 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 08. Aug 2008 12:36
Innlegg: 343
Bosted: Ørje,Østfold
mrfairlane skrev:
mye fine bilder/biler,står en del skogsvrak herover og,men er mest Europeiske som VW og Opel,men er artig å finne,legger ut bilde av de amerikanske :mrgreen:


Det skal stå en eller to lastebiler som den røde forden i Båstad et sted.
Bare bøndene får høstet inn kornet sitt,skal jeg hive inn 4x4 og kaste meg utover ulendte jorder uti der for å se om de gammle skogsvrakene jeg kan huske fra da jeg var liten fortsatt står der. Mener å huske det står et par store flak der også. Husker desverre ikke merke eller modell på disse.

_________________
1977 Chevrolet Caprice Classic - Pengesluket
1993 Chevrolet Blazer S10 Sport - SELGES!!
1993 Volvo 945 - Arbeidsbrakka


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Skogsvrak
InnleggSkrevet: Tor 30. Jul 2009 23:17 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Man 02. Okt 2006 12:04
Innlegg: 1031
Bosted: Holmestrand, Vestfold
Har vært på noen turer igjen :)
Bilde
Bilde
55-56 Ford
Bilde
Buick
Bilde
Bilde
Noen som ser hva dette har vært ?
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re:
InnleggSkrevet: Man 03. Aug 2009 19:49 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Tir 08. Jul 2008 20:34
Innlegg: 36
ølbøen skrev:
tror det er en gammel brannbil eller noe slikt , den står på ett jorde på randaberg utfor stavanger
Bilde

Bilde

til og med skilt enda :shock:
Bilde

godt den sikkert er fritatt eu kontroll :lol: #-o


Kor på Randaberg står den?


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Skogsvrak
InnleggSkrevet: Søn 20. Sep 2009 20:00 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Tir 30. Des 2008 05:37
Innlegg: 984
Bosted: Østre Toten - Lena
Var på tur idag,fant rester av en 1957 Ford Fairlane,var kappa opp i deler å fyllt over med stein.Var mye små deler som hadde vært dører,tak og slik som var kappa opp å strødd rundt om.Eneste som var å ta bilde av var grill'


Vedlegg:
DSC02282.JPG
DSC02282.JPG [ 113.5 KiB | Vist 5908 ganger ]

_________________
1968 Chevrolet Caprice 4 Dørs HT 455 Buick BB/400.
1966 Chevrolet Bel Air 4 Dørs stolpe 350/350.
1975 Chevrolet Impala 4 Dørs stolpe 305/350.
1975 Chevrolet Impala 4 Dørs HT Delebil!
1957 Ford Fairlane 500 2 Dørs HT 312Y block/Fordomatic.


Bilde
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Skogsvrak
InnleggSkrevet: Man 15. Feb 2010 21:39 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 08. Aug 2008 12:36
Innlegg: 343
Bosted: Ørje,Østfold
mrfairlane skrev:
Var på tur idag,fant rester av en 1957 Ford Fairlane,var kappa opp i deler å fyllt over med stein.Var mye små deler som hadde vært dører,tak og slik som var kappa opp å strødd rundt om.Eneste som var å ta bilde av var grill'


Hehe! Gammel forsikringssvindel? :P

_________________
1977 Chevrolet Caprice Classic - Pengesluket
1993 Chevrolet Blazer S10 Sport - SELGES!!
1993 Volvo 945 - Arbeidsbrakka


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re:
InnleggSkrevet: Man 15. Feb 2010 21:59 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Tor 26. Nov 2009 15:07
Innlegg: 627
Bosted: karmøy
79 ford LTD skrev:
Legger ut noen bilder av en power wagon som står i nærheten av der jeg bor....


vet noen om den er for salg eller har den en sta eier som ikke selger noe hehehe,,,,noen som vet noe mer om denne her


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 173 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support