AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Tor 25. Jun 2026 12:31

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 7 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Polering!!!!
InnleggSkrevet: Ons 03. Jun 2009 20:50 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Tor 04. Des 2008 14:50
Innlegg: 288
Bosted: Sarpsborg!!!!
Shiiiipp ohoy...
I dag var jeg en tur på Northstar Trading i Fredrikstad... Måtte ha en box til med cherry flake til bilen min.
Siden jeg også måtte ha den obigatoriske impulshandelen også så falt valget på en box med polerings middel...
Det heter noe så fansy som BLUEMAGIC....
Så jeg rasket meg hjem for å prøve dette vidundermiddelet.. Så første prøvekanin ble oppvask-kummen:)
Som de fleste oppvask kummer så bærer også denne preg av at den er brukt. (altså ikke så blank og fin som da den var ny)

Jeg gnikket inn dette blå substanset over hele skiten.. JAGGU ble det blankt skal jeg si.. Egentlig skeptisk til polish og slikt...
Men må si at dette danket autosol rett ned i søplebøtta...

Ser frem til å prøve dette på støtfangerene ja.. Ble blankere enn noen sinne. Gnikket vel ikke mer enn 10 min..:) Så heretter så blir det bluemagic på denne kroppen ja... :lol: :lol:

_________________
If it ain`t custom it ain`t cool....!!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Polering!!!!
InnleggSkrevet: Ons 03. Jun 2009 22:30 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Man 30. Mar 2009 17:54
Innlegg: 80
Bosted: Vinterbro
Vis det er så bra må det prøves på alu lastebilfelger... skal litt til å slå autosol, men det kan jo ikke bli for blankt! Holder det lenge å eller er det kortvarig morro???
Er det den som heter BlueMagic Metal Polish Creame?


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Polering!!!!
InnleggSkrevet: Tor 04. Jun 2009 08:26 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Tor 04. Des 2008 14:50
Innlegg: 288
Bosted: Sarpsborg!!!!
Det stemmer... Syns den fungerte bedre enn autosol og strahldur.... (sistnevnte var noe jeg prøvde for endel år siden)

_________________
If it ain`t custom it ain`t cool....!!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Polering!!!!
InnleggSkrevet: Tor 04. Jun 2009 15:30 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Man 30. Mar 2009 17:54
Innlegg: 80
Bosted: Vinterbro
Veit du om det er flere som forhandler det i Norge eller??
Har søkt litt rundt på nettet, men ikke funnet noe...


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Polering!!!!
InnleggSkrevet: Tor 04. Jun 2009 22:42 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Tor 04. Des 2008 14:50
Innlegg: 288
Bosted: Sarpsborg!!!!
Det vet jeg ikke... Aldri hørt om det før jeg var i den butikken:)

_________________
If it ain`t custom it ain`t cool....!!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Polering!!!!
InnleggSkrevet: Fre 05. Jun 2009 13:22 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Man 30. Mar 2009 17:54
Innlegg: 80
Bosted: Vinterbro
Er sikkert like greit å kjøpe på ebay, er ikke rare frakten på noe sånt...


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Polering!!!!
InnleggSkrevet: Fre 05. Jun 2009 15:57 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Tor 04. Des 2008 14:50
Innlegg: 288
Bosted: Sarpsborg!!!!
SIkkert.. Om du ikke tar kontakt med northstar trading da.. Mulig han sender ut..

_________________
If it ain`t custom it ain`t cool....!!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 7 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support