AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Ons 24. Jun 2026 15:53

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 213 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re:
InnleggSkrevet: Ons 13. Mai 2009 11:51 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 06. Des 2008 12:01
Innlegg: 101
Bosted: Lindesnes
Sjøsanden Mandal forleden.Bilde

_________________
Man er lengre død enn levende.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: carspottings!
InnleggSkrevet: Tir 19. Mai 2009 20:25 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Lør 30. Jun 2007 23:46
Innlegg: 87
Bosted: Narvik, Nordland
Dodge Viper spotted nettopp ved Sjømannskirka i Narvik.

Bilde

Bilde

Bilde

:)

_________________
"Cruisin' is not a crime."
Spotted In Narvik


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: carspottings!
InnleggSkrevet: Søn 31. Mai 2009 19:20 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Man 02. Okt 2006 12:04
Innlegg: 1031
Bosted: Holmestrand, Vestfold
gammel Olsenbanden bil spottet 17 mai.
Bilde
Fra Horten:
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

Og så spottet jeg nettopp denne fra stuevinduet :wink:
Bilde


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: carspottings!
InnleggSkrevet: Fre 05. Jun 2009 12:36 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Lør 30. Jun 2007 23:46
Innlegg: 87
Bosted: Narvik, Nordland
FET Mustang spotted i dag.

Bilde

Bilde

Bilde

Svenskregistrert bil.

:)

_________________
"Cruisin' is not a crime."
Spotted In Narvik


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: carspottings!
InnleggSkrevet: Lør 13. Jun 2009 11:35 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Lør 06. Des 2008 13:29
Innlegg: 80
Bosted: Trondheim
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

_________________
1973 Chevrolet Camaro
1992 BMW M5
1984 Chevrolet Malibu [solgt]


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: carspottings!
InnleggSkrevet: Man 15. Jun 2009 23:28 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 06. Des 2008 12:01
Innlegg: 101
Bosted: Lindesnes
Spottet Lindesnes/Mandal
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

_________________
Man er lengre død enn levende.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: carspottings!
InnleggSkrevet: Tir 16. Jun 2009 09:18 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Tor 13. Apr 2006 08:33
Innlegg: 1362
Bosted: Tollnes , Skien
Bare lurer her, men hun som sitter i baksete med hvit top, hun heter vel ikke gloria gjør hun??

Bilde

Hun ligner på ei jeg kjenner hvertfall.. men ble litt usikker da jeg ikke har sett henne på 1 år, og ikke med solbriller på! hehe :D

_________________
|And the girls say: Save a horse, Ride The Cowboy|

x - 1980 Dodge Mirada!
x - 2003 Chevrolet Tahoe!
o - 2002 Harley Davidson 883R!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: carspottings!
InnleggSkrevet: Tir 16. Jun 2009 16:49 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 06. Des 2008 12:01
Innlegg: 101
Bosted: Lindesnes
Har ikke ide på hva de heter, men skal skjekke det, Det var et utdrikkningslag for henne i forsetet. :D :D

_________________
Man er lengre død enn levende.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: carspottings!
InnleggSkrevet: Ons 17. Jun 2009 14:50 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 06. Des 2008 12:01
Innlegg: 101
Bosted: Lindesnes
[quote="The Cowboy"]Bare lurer her, men hun som sitter i baksete med hvit top, hun heter vel ikke gloria gjør hun??

Helt korrekt, hun heter Gloria. :D :D

_________________
Man er lengre død enn levende.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: carspottings!
InnleggSkrevet: Ons 17. Jun 2009 16:19 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Tor 13. Apr 2006 08:33
Innlegg: 1362
Bosted: Tollnes , Skien
Du får hilse henne neste gang du ser henne :) hehe
Bare si at roger The cowboy skeie fra skien sier hei :)
Og om hun ikke husker meg, så bare nevn countryfestivalen i seljord! hehe

_________________
|And the girls say: Save a horse, Ride The Cowboy|

x - 1980 Dodge Mirada!
x - 2003 Chevrolet Tahoe!
o - 2002 Harley Davidson 883R!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: carspottings!
InnleggSkrevet: Ons 17. Jun 2009 22:26 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 06. Des 2008 12:01
Innlegg: 101
Bosted: Lindesnes
The Cowboy skrev:
Du får hilse henne neste gang du ser henne :) hehe
Bare si at roger The cowboy skeie fra skien sier hei :)
Og om hun ikke husker meg, så bare nevn countryfestivalen i seljord! hehe

Det skal jeg gjøre. :D :D

_________________
Man er lengre død enn levende.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: carspottings!
InnleggSkrevet: Fre 26. Jun 2009 01:01 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Tor 11. Jun 2009 23:21
Innlegg: 32
Bilde
Impala som akkurat har kommet til Norge

Bilde
Hot rods

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde
International

_________________
"Life is tough.,, Life is even tougher if you're stupid."
-----John Wayne-----


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: carspottings!
InnleggSkrevet: Lør 18. Jul 2009 18:10 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Tir 04. Jul 2006 17:11
Innlegg: 149
Bosted: Larvik/ E18 og E39
Sande i Vestfold

Bilde

_________________
When life hands you lemons, make lemonade. Then sell the lemonade, get a big markup, buy more lemons, make more, and buy a juicer.
Then set up a global empire of lemonade stands, and make a fortune!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: carspottings!
InnleggSkrevet: Lør 08. Aug 2009 20:40 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Tor 11. Jun 2009 23:21
Innlegg: 32
Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

_________________
"Life is tough.,, Life is even tougher if you're stupid."
-----John Wayne-----


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re:
InnleggSkrevet: Man 10. Aug 2009 09:28 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Ons 20. Mai 2009 18:59
Innlegg: 95
Scottsdale skrev:
Bilde
Bilde


Og jeg som trodde JEG hadde dårlige bladfjærer?? :-p


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 213 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support