AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Fre 01. Mai 2026 19:37

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 5 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: tengte kansje
InnleggSkrevet: Tor 30. Nov 2006 07:24 
Avlogget
Get going
Get going

eg sku fått organisert en litt orntlig tråd på denne bilen min då...ris ros og holdt på til og si ras motaes med takk....les foresten mere om bilen og andre biler og om meg på www.chevroletcamaro.piczo.com ,kan begynne med att en kompis av meg kjøpte bilen på tvangsuksjon i mars 93...då var det meg med ganske så ferskt førerkort som kjørte bilen fra sogndal til bergen det var gøy det kan eg love den turen husker eg godt den dag i dag siden eg ikke hadde råd til og drømme om dynamoen på denne bilen en gang så blei eg sjåfør gaaaanske så ofte på denne bilen,jeg kjøpte bilen i 96cruiste rundt med den og fikk først en bil i hekken så det blei skade der,så ett stunt ett annat sted i byn med en ganske så herpet camaro som resultat,så blei bilen stående vekkgjemt i en garasje en stund til en kompis av meg fikk overtalt meg til og selge,på det tidspungtet var camaroen halveis i graven fra min side hadde gitt opp hele bilen og brukt opp forsikringspengene,men han kompissen min plukket ned bilen han,og halveis i restaureringsprossessen var eg inne i bildet igjen hehe og fikk tilbake gullet mitt...med selfølgelig noen innvendinger fra hansi(du ska bare klappe igjen for du har fått deg chevelle som faktisk er vel så tøff som min hansi,bedre plass til barnevognen har du og,siden du stappa bagasjerommet fult i fuelcell tank din kne høne.....finn tanken min du!!!!)men men vi ble no enige vi då,no det no sånn då att motoren raste på min første prøvetur og det va jo kjempeaartig då,så eg kjøpte meg en nyoverhalt 355 motor som faktisk har funket greit denne sommeren hehe første sommeren på åtte år bilen har vert og se i gatene i bergen kan bare fortelle att her ligger mangen arbeidstimer ass,begge bakskjermene er ny innerskjermer bak er nytt dørken i kofferten er ny bakplaten er ny takluken er sveiset igjen alt av bremser foringer fjærer,dempere er nytt rammeforingene er nye bladfjærene er nye bakakslingen er nyoverhalt og preppet av saab motorfabrikk i bergen....de lovde meg gratis ny bakaksling hvis eg tok kverken på denne,eneste no eg lurer på e om eg ska bygge den m til manuell gear men det er ikke bestemt noenting enno det som derrimot er bestemt er att eg angrer på fargevalget bilen kommer til og bli blå igjen uansett...men ikke i vinter,no er det bare småfiks av ja vindusviskermotor må eg ha ny blinklyset til høyre blinker ikke det bare står i ro mangler dørtrekk og små baggateller egentligt bilen har rullet hvertfall 1000km i sommer så man kan vel si den har fungert omtrent som dn skal.......

Vedlegg:
Filkommentar: beklager dårlig bilde,men tatt med mobben fra ett gammelt papirbilde men dette er altså før restaurering
camaro'n på voss.jpg
camaro'n på voss.jpg [ 16.28 KiB | Vist 3778 ganger ]

Sist endret av madmax den Tor 30. Nov 2006 07:43, endret 1 gang
Topp
Svar med sitat  
 Innleggets emne: mere
InnleggSkrevet: Tor 30. Nov 2006 07:26 
Avlogget
Get going
Get going

dette er under restaureringen

Vedlegg:
i112667316_64994_6.jpg
i112667316_64994_6.jpg [ 25.96 KiB | Vist 3776 ganger ]

Svar med sitat  
 Innleggets emne: restaurering
InnleggSkrevet: Tor 30. Nov 2006 07:28 
Avlogget
Get going
Get going

masse god jobb

Vedlegg:
Filkommentar: her er det mye god jobb igjen
i113348281_12192_6.jpg
i113348281_12192_6.jpg [ 31.43 KiB | Vist 3774 ganger ]

Svar med sitat  
 Innleggets emne: restaureringen
InnleggSkrevet: Tor 30. Nov 2006 07:38 
Avlogget
Get going
Get going

dette er første gang bilen er utenfor en garasje for egen maskin på evigheter...hmmmm ser litt bedre ut selvom den bled rød då.....synd og skam men

Vedlegg:
i112788263_62353_6.jpg
i112788263_62353_6.jpg [ 67.18 KiB | Vist 3767 ganger ]

Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 30. Nov 2006 07:42 
Avlogget
Get going
Get going

kommer flere bilder etterhvert bare finne dem først,men dette er no altså camaroen min då, en bil eg omtrent tar bedre vare på enn noe annet her i livet det va no litt sterke ord då men bilen blir ikke solgt til første og beste til en hvilke som helst pris..........sku eg hatt noe som helst igjen for denne bilen måtte eg ha hatt 200000 for den men er jo realist og vet at det ikke er en 67 69 camaro eg har hehe.....

Topp
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 5 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet