AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Tor 25. Jun 2026 07:56

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 42 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3  Neste
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: Man 27. Nov 2006 19:17 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Man 27. Nov 2006 18:50
Innlegg: 57
Bosted: Haugesund
Hei!
Heter Kenneth, er 24 år og kommer fra Haugesund. Er oppvokst i en bil familie, å har vært på jakt etter rette bilen en stund nå. Far min har en 1950 Chevrolet Fleetline 4 dørs, men hadde også en 1950 Styline 4 dørs.
Så då sei det seg nesten sjøl at det måtte bli Chevrolet på meg og, men litt nyere.
Har kikket lenge etter 66/67 Chevelle eller Gto, og fant omsider en 67 Chevelle Malibu i grei stand til grei pris. Litt er det å gjøre me den, men får bruke vinteren til å skru.

_________________
The only thing that beats a Chevy is another Chevy!!


Sist endret av Kenneth den Tor 14. Feb 2008 18:51, endret 2 ganger.

Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 27. Nov 2006 19:18 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Man 27. Nov 2006 18:50
Innlegg: 57
Bosted: Haugesund
Bilder kommer

_________________
The only thing that beats a Chevy is another Chevy!!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 28. Nov 2006 01:49 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Søn 26. Feb 2006 17:33
Innlegg: 1167
Bosted: Langevåg, Bømlo
bildet av en sprudlende haugesunder idet bilen er godt parkert på ferjen fra strømstad!

gøy å få være med å hente god-bil av dette kaliber! Grattis Kenneth! :D


Vedlegg:
Filkommentar: nybakt eier av chevelle
SSL201922.jpg
SSL201922.jpg [ 81.08 KiB | Vist 7735 ganger ]

_________________
87 Chevrolet S10 Pickup Viper powered
08 Cadillac BLS Wagon

Bilde
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 29. Nov 2006 22:04 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Man 27. Nov 2006 18:50
Innlegg: 57
Bosted: Haugesund
Takk for det du!!
Men du konne nå heller lagt ut bilde av bilen, mer spennande å se på den, enn å se på meg.

_________________
The only thing that beats a Chevy is another Chevy!!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 30. Nov 2006 03:10 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Søn 26. Feb 2006 17:33
Innlegg: 1167
Bosted: Langevåg, Bømlo
fant ikkje no brukandes... har ingen bra av bilen her for øyeblikket...

EDIT!: fant et alikavell...

Bilde

_________________
87 Chevrolet S10 Pickup Viper powered
08 Cadillac BLS Wagon

Bilde


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 30. Nov 2006 12:50 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro

Registrert: Man 19. Jun 2006 23:54
Innlegg: 2633
Bosted: Halden
Gammel Halden bil jo


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 30. Nov 2006 13:24 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Søn 26. Feb 2006 17:33
Innlegg: 1167
Bosted: Langevåg, Bømlo
jepp! var der og hentet den for et par helger siden... fin tur, men den nye eieren var ikke særlig høy i hatten da bilen måtte rattes over haukeli på 255 breie sommerdekk og -2C og snø..... :) men, det gikk da fint det og!

_________________
87 Chevrolet S10 Pickup Viper powered
08 Cadillac BLS Wagon

Bilde


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 22. Jan 2007 12:55 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Man 27. Nov 2006 18:50
Innlegg: 57
Bosted: Haugesund
Litt Bilder
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

_________________
The only thing that beats a Chevy is another Chevy!!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 04. Feb 2007 14:02 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Man 27. Nov 2006 18:50
Innlegg: 57
Bosted: Haugesund
Litt motor bilder!!

Bilde
Bilde

_________________
The only thing that beats a Chevy is another Chevy!!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 04. Feb 2007 19:16 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Man 27. Nov 2006 18:50
Innlegg: 57
Bosted: Haugesund
Begynte å skru litt på bilen i helgå!! Tenkte eg sko finna ut grunnen til at det er bensinlekkasje i tanken. Skrudde da ner tanken.




Å et lite nærbilde, lurer litt på hvorfor det er lekkasje mon tro!!!!
Bilde

_________________
The only thing that beats a Chevy is another Chevy!!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 04. Feb 2007 19:32 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Tor 30. Nov 2006 02:06
Innlegg: 44
Bosted: Haugesund
Har tank til deg, hvis du er interessert.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 04. Feb 2007 20:42 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Man 27. Nov 2006 18:50
Innlegg: 57
Bosted: Haugesund
Eg er interessert. Sende deg Pm.

_________________
The only thing that beats a Chevy is another Chevy!!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 04. Feb 2007 21:53 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Man 27. Nov 2006 18:50
Innlegg: 57
Bosted: Haugesund
Ser det er mange fra Halden her inne. Er det noen som har litt kjennskap til bilen min? Bl.a. hvilken bil motor er hentet fra? Lurer og på om noen har bilder av bilen når den var svart og bilde før den ble lakkert når den kom til Norge.

_________________
The only thing that beats a Chevy is another Chevy!!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: motor
InnleggSkrevet: Man 05. Feb 2007 00:41 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Ons 22. Mar 2006 00:20
Innlegg: 283
Bosted: bergen
der er ett nummer nede under toppen på ratt siden.(kan vere litt vanskelig og se)men såg jo ganske ren og pen ut i motorrommet,men finn det nummeret og søk på nettet etter "chevrolet engine idenitifikation" der vil du finne igjen motor nummeret og få en god pekepinn på hvilkemotor det er og årstall den er produsert....ska være flere numre på blokken det ska være fult mulig og finne ut hva den har stått i..lykke til

_________________
one hot camaro man 70 camaro 65 cadillac fleetwood brougham 89 modell chevrolet g-20


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 05. Feb 2007 14:05 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Man 27. Nov 2006 18:50
Innlegg: 57
Bosted: Haugesund
Takk for info, skal sjekke dette nærmere.

_________________
The only thing that beats a Chevy is another Chevy!!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 42 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 15 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support