jaaaa min ungdomstid begynte med sikkert uten og tulle 5 dart'er og syv valianter,en gammel mann i nabolaget mitt hadde en plymouth duster(æææ dette er en beretning om en ung mann's forelskelse i to biler som egentlig ender veldig tragisk for, mitt vedkommende,og for to herlige mopar biler fra chrysler corporation ved navn duster og demon,ingen meneske liv går tapt,selv om det var rett før men heldigvis gikk det bra men det var to biler som avgikk med døden som ennå kunne hatt mangen gode år på veien,med litt omsorg vel og merke...denne dusteren er ett av mitt oppfang til mi amerikabil entusiasme bortsett fra att eg er unfanga i baksete på en 55 chevy en gang i 72..og en plymouth grand fury med 440 som sto parkert nede i gata,som jeg mere enn ofte sikla på,ble etterhvert 18 amerika bil sku eg ha ,den første ble en van som egentlig va total uintresang for eg sku ha meg en dart eg hadde fått snusen i,og dart blei det mangen darter og valianter blei det gamlingen i dusteren fartet stadig fram og tilbake med dusteren,som den gang var blitt litt rufsete i kantene men fortsatt i meget for stand han pussa g gnikka på den ustanselig nesten hver gang han hadde vert ute og kjørt med den en kompis av meg fikk i opdrag og selge ett hmmm unevnelig usa produkt...fuck eller dord eller hvertfall det står for fiks og reparer dagelig hehehehe

neida ford er goe biler kjører sierra sjøl eg hihidenne forden likte han så godt at han beholdt den en stud eg fikk penger og etter en stund kom han plutselig i demon en 71 demon feita vogn,svart matt raggar tape rundt om og best av alt bredda orginalfelger med de feiteste lefsene eg har sett på en demon .....men det va ett problem innfestningen til tosionfjøringen vargåen eller ikke helt gåen vi mikket og makket og det virket en stund og vi cruiste med bilen i kompisen simn eie leeeenge så en dag fikk eg snuen i att det var en dodge dart hevet i rådalen(bilkirkegården i bergen på den tiden)dette var den gangen eller det året vrak panten var 6000kr for en bil eg kjørte min relativt gode valiant den var godkjent helt grei brukstand i maaaangen år,der treffer eg gamlingen med dusteren.......og han hadde kjøpt ny bil..han hadde arvetert dusteren for salg ingen hadde meldt seg no var han lei no skulle den i bosset.........uansett lissom.....ææææææææ for og si det stygt eg hadde eg husker det godt 750 kr i lommen,ingen fler penger på noen kort,men kom til og tenke på eg har jo en bil jo,gikk ut til gamlingen og så det so det var at den bilen din fortjener ikke bosset jeg har gått og sikla på den bilen siden jeg var unge eg hviver valianten min her og no du får vrakpantennfra min bil til deg og jeg redder en god duster fra den visse død.........men deverre det gikk ikke,må erlig si det har veldig stor respekt for eldre folk men der syns eg en ørefik hadde veret på sin plass,jaja der gikk den tengte jeg men hadde jo demonen på gang men den var det mye sveise jobb på hele infestningen til torsionfjereingen var vekke,hehe va litt morsomt enkelte ganger for vi fikk den aldri til og stå beint den var altid litt skjeiv mot passasjersiden hehe,men ringte til kompisen min og sa det at eg kjøper demonen din og der va eg faen meg forsein,en uke forsein,han som kjøpte demonen begynte resaureringen og hadde store planer og ga til ¨slutt opp og hev den stille og rolig i rådalen den oxo.desverre har eg ingen bilder av disse to bilene men en tin er sikkert dodge dart,demon og plymouth valiant/duster hehe gi meg en strøken en så bytter eg lett vekk camaroen min hvertfall