AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Fre 26. Jun 2026 21:26

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 18 innlegg ]  Gå til side 1, 2  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: ny bil ,gammelt medlem ;0)
InnleggSkrevet: Søn 14. Des 2008 22:43 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 24. Feb 2007 17:05
Innlegg: 162
Bosted: karmøy
hei.n å har fått meg ennå ein amcar. har fått meg ein chevy astro 94 model ,som er til oppusing. denna blir bruksbilen,og komme til å bli sett på mange lokale biltreff til vår/sommer.

_________________
ford fairlane 500, 65
mitsubishi L200, 94


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Man 15. Des 2008 00:27 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Tir 27. Jun 2006 01:13
Innlegg: 359
Her mangler det bilder.... hehe..

Du har startet med vanen? Legg ut noen bilder da, og la oss få høre planene du har for den...

_________________
Medlem i
Hamar American Car and Bike Club
http://www.hamaramcar.no

1983 Pontiac Trans Am Daytona 5,0l V8 // Prosjekt som vurderes solgt


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Man 15. Des 2008 01:36 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 24. Feb 2007 17:05
Innlegg: 162
Bosted: karmøy
det komme snart :0)

_________________
ford fairlane 500, 65
mitsubishi L200, 94


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Man 15. Des 2008 07:16 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Ons 07. Feb 2007 00:36
Innlegg: 855
Bosted: Stavanger
Gratulerer med ny bil Mathos! Er vel digitale instrumenter i disse?


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Man 15. Des 2008 15:54 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 24. Feb 2007 17:05
Innlegg: 162
Bosted: karmøy
nei,faktisk ikje. sko hatt nye ,men vett ikje kor eg kan få det.nåken så vett kanskje?

_________________
ford fairlane 500, 65
mitsubishi L200, 94


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Man 15. Des 2008 17:11 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Ons 01. Okt 2008 18:44
Innlegg: 478
Bosted: notodden city
gratulere med bil:)kjøpt på anker?:)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Tir 16. Des 2008 22:25 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 24. Feb 2007 17:05
Innlegg: 162
Bosted: karmøy
heisann.jo takk takk. jepp,kjøpt på naker den :0) .har ikje angra på det kjøpet

_________________
ford fairlane 500, 65
mitsubishi L200, 94


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Ons 17. Des 2008 00:32 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Ons 07. Feb 2007 00:36
Innlegg: 855
Bosted: Stavanger
Mathos skrev:
nei,faktisk ikje. sko hatt nye ,men vett ikje kor eg kan få det.nåken så vett kanskje?


Evilbay, kanskje?


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Ons 17. Des 2008 12:47 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Ons 01. Okt 2008 18:44
Innlegg: 478
Bosted: notodden city
Mathos skrev:
heisann.jo takk takk. jepp,kjøpt på naker den :0) .har ikje angra på det kjøpet


bare lurte eg:) koslige og kjekke derda....har jobbet litt der :)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Ons 17. Des 2008 13:27 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 24. Feb 2007 17:05
Innlegg: 162
Bosted: karmøy
ja,e kjekke dei.. sjekke som oftest der fyste .så e ganske fornøyd med dei.

_________________
ford fairlane 500, 65
mitsubishi L200, 94


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Ons 17. Des 2008 13:49 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Ons 01. Okt 2008 18:44
Innlegg: 478
Bosted: notodden city
Mathos skrev:
ja,e kjekke dei.. sjekke som oftest der fyste .så e ganske fornøyd med dei.


har vært veldig fornøyd med de eg da...ikke handlet bil der da..men mye dekk og felger.....
alt har vært veldig bra til nå da..ikke noe å klage på...


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Ons 17. Des 2008 23:38 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 24. Feb 2007 17:05
Innlegg: 162
Bosted: karmøy
håpe eg får ett bra tilbud der snart. kunne tenkt meg å hatt bredere dekk bak enn framme,så an fikk senka fronten litt. og så gangster cap, hehe.

_________________
ford fairlane 500, 65
mitsubishi L200, 94


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Tor 18. Des 2008 00:46 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Ons 01. Okt 2008 18:44
Innlegg: 478
Bosted: notodden city
tror det hadde blitt fint:)ikke lavprofil?


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Tor 18. Des 2008 02:24 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Tir 27. Jun 2006 01:13
Innlegg: 359
Mathos skrev:
håpe eg får ett bra tilbud der snart. kunne tenkt meg å hatt bredere dekk bak enn framme,så an fikk senka fronten litt. og så gangster cap, hehe.


Jeg har en ny gangstercap liggende til salgs...
Bilde
En vinge også, hvis det er av interesse...

Har et sett 20" felger ,helt nye dekk med spacere også, kan ta de felgene som er på bildet i innbytte...
Bilde

_________________
Medlem i
Hamar American Car and Bike Club
http://www.hamaramcar.no

1983 Pontiac Trans Am Daytona 5,0l V8 // Prosjekt som vurderes solgt


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Tor 18. Des 2008 11:56 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 24. Feb 2007 17:05
Innlegg: 162
Bosted: karmøy
hehe,felgene ska eg ha sjøl.det e vinterdekkå mine det. blir sommerdekkenen som eg ska ha større dekk på bak en framme. men ka ska du ha for gangstercapen da?

_________________
ford fairlane 500, 65
mitsubishi L200, 94


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 18 innlegg ]  Gå til side 1, 2  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Google [Bot] og 13 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support