AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Lør 27. Jun 2026 17:27

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 22 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Gm prosjekter
InnleggSkrevet: Tor 04. Des 2008 17:50 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 17. Nov 2006 20:37
Innlegg: 3915
Bosted: Nordmøre
:) Noe nytt som har skjedd her da :)

_________________
---------------------------------------------------
Restaurer Chevrolet Imperial Landau Convertible 1929
Bygger Pontiac Firebird 1972 ls3 L99 6L80E IFS/IRS
Gmc ext 1500 6,5 diesel pickup 1994 4L80E Bruksbil
Chevrolet starcraft G301991 mod 4L80E


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Gm prosjekter
InnleggSkrevet: Fre 05. Des 2008 21:19 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Lør 15. Nov 2008 22:36
Innlegg: 37
Bosted: Askøy
tja går nå fremmover på et vis , fikk nå tak i lykter bak på bilen, begge sider komplett for 400 kr medium tilstand og det tror jeg er mget god pris, styling kit som på trans am er komt så nå er det, bare og bestemme seg for beste pris på hel lakering, foresten hentet jeg denne bilen ikke så langt fra deg , nemmlig i sykkylven er vell ikke så langt fra der du holder til :D

_________________
http://www.askoyvanners.net

Pontiac Firebird 396BB 1972
GMC Vandura25 van 350 1979


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Gm prosjekter
InnleggSkrevet: Fre 05. Des 2008 21:42 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 17. Nov 2006 20:37
Innlegg: 3915
Bosted: Nordmøre
Hardcore Pontiac skrev:
tja går nå fremmover på et vis , fikk nå tak i lykter bak på bilen, begge sider komplett for 400 kr medium tilstand og det tror jeg er mget god pris, styling kit som på trans am er komt så nå er det, bare og bestemme seg for beste pris på hel lakering, foresten hentet jeg denne bilen ikke så langt fra deg , nemmlig i sykkylven er vell ikke så langt fra der du holder til :D


Å var det der den har gått ja , er vel ca 20 mil fra sykkylven e holder til :)
Ferdig med alt rustarbeid no da og snart klar for lakk :)

_________________
---------------------------------------------------
Restaurer Chevrolet Imperial Landau Convertible 1929
Bygger Pontiac Firebird 1972 ls3 L99 6L80E IFS/IRS
Gmc ext 1500 6,5 diesel pickup 1994 4L80E Bruksbil
Chevrolet starcraft G301991 mod 4L80E


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Gm prosjekter
InnleggSkrevet: Lør 06. Des 2008 00:22 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Lør 15. Nov 2008 22:36
Innlegg: 37
Bosted: Askøy
ok da var det jevla langt ifra :D ikke verdens beste i geografi. men komer nye bilder snart, pussing diverse, holder på me husbygging så det er mye og gjøre, har ikke så mye til bilen men sniker meg ned når jeg kan :D

_________________
http://www.askoyvanners.net

Pontiac Firebird 396BB 1972
GMC Vandura25 van 350 1979


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Gm prosjekter
InnleggSkrevet: Ons 23. Feb 2011 23:33 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 20. Jun 2010 19:26
Innlegg: 175
Bosted: Florø
kordan går det med birden, Anders ? :D 2 år siden sist innlegg ser eg, så du må fått gjort litt :)

_________________
Muscle cars... because real cars don't power the front wheels they lift them

In this garage,
Bodywork doesn't mean plastic surgery !!!

-71 Pontiac "Sheriff" LeMans - http://www.youtube.com/watch?v=uBMw3kcTDo8
-68 Dodge A108 Custom Sportsman


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Gm prosjekter
InnleggSkrevet: Tor 24. Feb 2011 11:55 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Man 05. Nov 2007 20:50
Innlegg: 273
Bosted: Horten (Vestfold)
SKulle gjerne sett flere bilder av den van din jeg :)

_________________
MVH
Stig Are Kristiansen
- 1992 Chevrolet Starcraft G20 (Prosjekt Tråd)
- 1991 Chevrolet Suburban (Prosjekt Tråd)
- 1980 Dodge Shortvan (solgt)
- 1982 Chevrolet G20 Beauville 6.2d (delebil)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Gm prosjekter
InnleggSkrevet: Lør 26. Feb 2011 15:57 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 11. Sep 2010 16:18
Innlegg: 259
Bosted: Porsgrunn, Telemark
Kult å se flere van'er her på Forumet! =D> Men bilder da, siden det liker vi ! =P~

_________________
1986 GMC VANDURA G20
1990 Chevrolet Beauville G20 (Delebil)
2000 TH!NK CITY (Bruksbil)
1978 Volvo 244 GL Prototype (Bruksbil/Langkjøring)
Lærling Tunge Kjøretøy ;)
Two Tone, Beige and Rust!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 22 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 16 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support