AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Tor 25. Jun 2026 04:22

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 34 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3  Neste
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: Man 25. Sep 2006 20:20 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Søn 24. Sep 2006 15:39
Innlegg: 37
Bosted: Alta
mitt vintersprosjekt]
(min første bil!)
jeg kjøpte meg denne bilen i sommer, og orker ikke kjøpe vinterdekk i år, så skal helleså bruke pengene å tiden på å forbedre bilen mens den kalde vintern herje her i nord:P

det er en Ford Gran Torino 75 modell..
Bilde
Bilde


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 26. Sep 2006 09:18 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 11. Jun 2006 21:08
Innlegg: 251
Bosted: Buskerud
første bil? jeg er imponert! :shock:
Hva har du tenkt å gjøre med bilen i vinter?
Flere bilder!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 26. Sep 2006 10:35 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Tor 02. Feb 2006 19:12
Innlegg: 1303
Bosted: Brumunddal
Hei Gratulere med en god bil..
Den der har jeg eid for noen år siden også 8)

_________________
Lazy rides brumunddal


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 26. Sep 2006 12:25 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Søn 24. Sep 2006 15:39
Innlegg: 37
Bosted: Alta
hehe takk takk:P har ikke flere bilda for øyeblikket, men kan sikkert ta noen senere idag..

det jeg hadde planer om, var å pusse lakken ned, så få den omlakkert.. skulle åsså fått tak i nytt taktrekk, siden det mangler.. og kjøpe anlegg..
ikke sånn skikkeli råne-anlegg men må jo ha nokka å spille av mens jeg kjører..

jeg har laget noen ideer i photoshop om hvordan den skal bli lakkert, kommer bilder snart.. og forresten, hvis andre har noen gode ideer om hva som ville sett bra ut, så kom gjerne med tips..:)

(og jeg vet, de ser ikke helt ekte ut men er da bare for å sjekke hvordan det ca ville sett ut..)

fikk ikke bildene til å virke, så legger ut linker til det jeg laga på photoshop istedet..

svart med flammer: (skifta felger på denne versjonen også..)
http://img69.imageshack.us/img69/5448/f ... igghe7.jpg


starsky and hutch stil:
http://img204.imageshack.us/img204/3204 ... iggwe2.jpg


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 26. Sep 2006 13:18 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Tir 04. Apr 2006 15:32
Innlegg: 277
Bosted: Oslo
Kjør starsky and hutch! Det er den ENESTE lakkeringen på en 74/75 Gran torino! :D

_________________
1984 Trans Am Recaro 350 TIL SALGS: finnkode=34195167
1982 Trans Am Recaro 305 - (Solgt)
1984 Chevy G20 (Skrotet)

F-Body Club of Norway: http://www.fbcn.no


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 26. Sep 2006 14:43 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Ons 15. Feb 2006 19:39
Innlegg: 144
Bosted: Egersund
Mr.Transam skrev:
Kjør starsky and hutch! Det er den ENESTE lakkeringen på en 74/75 Gran torino! :D

Må si meg enig her ja, men en starsky and hutch skal være rød, så en på autodb en gang som va blå, det var kansje ikke fullt så pent :lol: . MEN, det er ikke min bil, du må gjøre som du vil "sigg", kjør din egen stil, bare da det kan bli "riktig" :wink: .

Good luck, tøft utgangspunkt hvertfall, d skal du ha for :D

_________________
1972 Plymouth Duster 318 (prosjekt)
x - 1974 Plymouth Valiant 318 (Bruksbil)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 26. Sep 2006 15:36 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Søn 24. Sep 2006 15:39
Innlegg: 37
Bosted: Alta
Sitat:
Må si meg enig her ja, men en starsky and hutch skal være rød, så en på autodb en gang som va blå, det var kansje ikke fullt så pent :lol: . MEN, det er ikke min bil, du må gjøre som du vil "sigg", kjør din egen stil, bare da det kan bli "riktig" :wink: .

Good luck, tøft utgangspunkt hvertfall, d skal du ha for :D


jepp så den jeg også.. men det var vel en 73 modell ellerno? vis vi tenker på samme bil.. men ja jeg er enig, s & h stil det er tøft! spesielt med den rødfargen de har på bilen i filmen.. elsker den bilen i starsky & hutch filmen:D

forresten, noen som vet hva disse felgene heter?
Bilde


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 26. Sep 2006 15:53 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Fre 24. Mar 2006 20:28
Innlegg: 72
Bosted: Iambroken
Sigg skrev:
Sitat:
Må si meg enig her ja, men en starsky and hutch skal være rød, så en på autodb en gang som va blå, det var kansje ikke fullt så pent :lol: . MEN, det er ikke min bil, du må gjøre som du vil "sigg", kjør din egen stil, bare da det kan bli "riktig" :wink: .

Good luck, tøft utgangspunkt hvertfall, d skal du ha for :D


jepp så den jeg også.. men det var vel en 73 modell ellerno? vis vi tenker på samme bil.. men ja jeg er enig, s & h stil det er tøft! spesielt med den rødfargen de har på bilen i filmen.. elsker den bilen i starsky & hutch filmen:D

forresten, noen som vet hva disse felgene heter?
Bilde


Disse felgene er vel noen slags "shelby mags" - men ringer du til vår kjære shop - " Pony Parts " - har de noen lignende som heter Ansen - de leveres i 15" - det er både bra - og billige felger :lol:


Vedlegg:
Ansen wheels 15x8,5.jpg
Ansen wheels 15x8,5.jpg [ 48.96 KiB | Vist 12713 ganger ]

_________________
1930 - PU Roadster Pro.
1955 - PU F -100 Pro.
1956 - PU F -100 Pro.
1956 - Mercury Pro.
1964 - Galaxie Conv.
1965 - Mustang Ht. x 2 Pro.
1966 - Mustang Ht. x 2 Pro.
1967 - Mustang Fb. Pro.
1968 - Ranchero Pro.
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 26. Sep 2006 16:12 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Søn 24. Sep 2006 15:39
Innlegg: 37
Bosted: Alta
okey takk for hjelpa jan roar:)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 26. Sep 2006 17:16 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Tor 02. Feb 2006 19:12
Innlegg: 1303
Bosted: Brumunddal
Shelby felgene jeg har til salgs på forumet her er gamle felgene til bilen din :lol:

Må lakkere den i Starsky farger da 8)

Bilen sto nedpusset da jeg kjøpte den..Men var ny bygd motor i den da..
Så motoren er det ikke noe å si på 8)

_________________
Lazy rides brumunddal


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: nye bilder..
InnleggSkrevet: Tir 26. Sep 2006 17:46 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Søn 24. Sep 2006 15:39
Innlegg: 37
Bosted: Alta
tok noen nye bilder av bilen min idag.. (men den er ganske skitten..)
Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

som dere ser så er d en del å fixe..:D


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 26. Sep 2006 18:25 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Tir 04. Apr 2006 15:32
Innlegg: 277
Bosted: Oslo
Sigg skrev:
men det var vel en 73 modell ellerno?


74 modell

_________________
1984 Trans Am Recaro 350 TIL SALGS: finnkode=34195167
1982 Trans Am Recaro 305 - (Solgt)
1984 Chevy G20 (Skrotet)

F-Body Club of Norway: http://www.fbcn.no


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 26. Sep 2006 18:41 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Tir 04. Jul 2006 17:11
Innlegg: 149
Bosted: Larvik/ E18 og E39
Mr.Transam skrev:
Sigg skrev:
men det var vel en 73 modell ellerno?


74 modell


Kan ha stått to?
Jeg var hvertfall å så på ein blå 73 Gran Torino (AR reg) med hvit "Starsky & Hutch" stripe på.
Som forøvrig var i dårlig stand, med skjult rust, gamle skader o.l.

_________________
When life hands you lemons, make lemonade. Then sell the lemonade, get a big markup, buy more lemons, make more, and buy a juicer.
Then set up a global empire of lemonade stands, and make a fortune!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 26. Sep 2006 21:18 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Søn 24. Sep 2006 15:39
Innlegg: 37
Bosted: Alta
elcamino skrev:
Shelby felgene jeg har til salgs på forumet her er gamle felgene til bilen din :lol:

Må lakkere den i Starsky farger da 8)

Bilen sto nedpusset da jeg kjøpte den..Men var ny bygd motor i den da..
Så motoren er det ikke noe å si på 8)

haha for et sammentreff.. jeg som er på leting etter sånne felger å allting.. elsker de felgene!=P~ synd du ikke har 4 stk.. hvorfor har du bare 2 forresten?
å hvorfor i allverden skiftet den tidligere eieren de der shelby felgene med dem som står på nå tro? :-k



Sitat:
Kan ha stått to?
Jeg var hvertfall å så på ein blå 73 Gran Torino (AR reg) med hvit "Starsky & Hutch" stripe på.
Som forøvrig var i dårlig stand, med skjult rust, gamle skader o.l.

jepp den jeg også så!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 27. Sep 2006 07:36 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 11. Jun 2006 21:08
Innlegg: 251
Bosted: Buskerud
Virker som en solid bil, hvilken motor sitter i bilen?
Må si meg enig i S&H Fargen 8)
Sånne slotted Mags passer bra på nesten alle amcars.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 34 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 9 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support