Litt opptatering.
Fekk kjørt litt dragracing og street legal i sommer beste 1/8 var 5,4 sec og 201kmt. beste 1/4 8,69 og 247 kmt beste 60ft 1,22 sec.
Motor/gear fungerte perfekt, men fikk ikke kjørt max på gass da me sleit med 4-link justering se video:
http://www.youtube.com/watch?v=81g9efKrL1Y
Planen i vinter blir og gå litt annen retning, bilen får ståldører med fungerene vindu, større radiator+tar vekk crank triggeren. bilen skal brukes mer på gata og gateløp(street legal osv)
Har og tatt opp gammel hobby igjen, litt lei av bare skruing om vinteren.
