AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Tor 25. Jun 2026 09:55

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 30 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2
Forfatter Melding
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 15. Aug 2008 00:47 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 03. Mai 2008 23:37
Innlegg: 143
Bosted: Råbygda, Skaun
Er ikke sikker på om det manglet noe.
Tror etter det jeg har hørt av folk som har hatt den før deg at motoren er byttet ut.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 15. Aug 2008 00:59 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Tir 12. Aug 2008 23:46
Innlegg: 12
Bosted: Leirfjord
hei..fekk mæ nån gammle bilda.. fra då den va ramme løfta.. å ser ut som dæ e samme motoren som står i no..men får sjå når e riv den ut.. e vørte fortalt at dæ e ein 326 som står i no, men at dæ ha stått nå anna i orginalt..


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 15. Aug 2008 01:05 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Tir 12. Aug 2008 23:46
Innlegg: 12
Bosted: Leirfjord
takk før dæ :D


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 15. Aug 2008 01:07 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 03. Mai 2008 23:37
Innlegg: 143
Bosted: Råbygda, Skaun
Det husker jeg ikke, men det er mulig å finne ut av det med rammenummeret. AmCar can sikkert hjelpe deg med det hvis du ikke finner det på nett... Har funnet ut om alle de andre bilene mine med å søke opp vin number på nettet....


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 15. Aug 2008 01:20 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Tir 12. Aug 2008 23:46
Innlegg: 12
Bosted: Leirfjord
var i kontakt med Amcar ,får å høre hvor mange 64 tempest de fikk opp hos seg.. svaret var tre.. ene var en to dørs hardtop ,åsså min 4d stolpe..men siste fikk han ikke opp nå info på..
så e vest 1 av 2 i norge.. kanskje norges eneste..ganske spesielt då :D


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 15. Aug 2008 07:17 
Avlogget
Super Amcar pro
Super Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Lør 27. Jan 2007 20:17
Innlegg: 7264
Bosted: Åsa
Halløjs og velkommen.

her er du blandt likesindede!

_________________
1977 Dodge Aspen med 318 SBM og 904 kasse.
Bursdagsgaven fra min kone.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 15. Aug 2008 09:50 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Man 10. Sep 2007 10:12
Innlegg: 321
Bosted: Hareid
Hei og velkommen til forumet.

Lykke til med prosjektet :lol: :lol: :lol:

_________________
Tonny Sørdal
T & T Store
The Patriotic American Store
http://www.ttstore.no

1992 Lincoln Continental
1992 Chevrolet G30 Starcraft
1969 Mercury Cougar Cab
2007 Jeep Commander


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 15. Aug 2008 10:49 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Tir 12. Aug 2008 23:46
Innlegg: 12
Bosted: Leirfjord
Takk ska dokker ha før dæ.. :DD


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 15. Aug 2008 13:10 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Søn 23. Des 2007 12:43
Innlegg: 8
Bosted: Voss
dalehamn skrev:
Hallo og velkommen inn i forumet..
Går ut i fra at den tempesten din er i lista over mine gamle biler...



Den der tempesten minner meg om ein slik eg var å såg på på Gol heilt tilbake i 1988.
Trur det var samme farge og alt men lurer på om ikkje den hadde pressa opp igjennom panseret????

_________________
1957 Plymouth belvedere 2dr Sport Coupe
1970 Plymouth Sport Fury S/23 2dr HT
1984 Jeep Grand Wagoneer
1994 Chrysler Voyager AWD
1995 Chrysler Grand Voyager


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 15. Aug 2008 15:46 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 03. Mai 2008 23:37
Innlegg: 143
Bosted: Råbygda, Skaun
Mr57belvedere skrev:
dalehamn skrev:
Hallo og velkommen inn i forumet..
Går ut i fra at den tempesten din er i lista over mine gamle biler...



Den der tempesten minner meg om ein slik eg var å såg på på Gol heilt tilbake i 1988.
Trur det var samme farge og alt men lurer på om ikkje den hadde pressa opp igjennom panseret????


Synes å minnes at den hadde gått i det området ja... sjekket på biltilsyn den gangen jeg hadde den. ( mulig jeg tar feil...)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 15. Aug 2008 16:16 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Tor 12. Jul 2007 00:16
Innlegg: 108
Bosted: drammen
Hei og velkommen hit :D

nette_volf

_________________
Better to have a geeky boyfriend, with a cool ride.
Than a cool boyfriend with a geeky ride!!

No jap-crap!!!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 15. Aug 2008 19:08 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Ons 30. Jul 2008 21:36
Innlegg: 42
Bosted: Rørvik i Vikna, opprinnelig fra Drammen
Hei og velkommen! :)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 15. Aug 2008 22:59 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Tir 12. Aug 2008 23:46
Innlegg: 12
Bosted: Leirfjord
Tusen takk før dæ alle sammen.. :DTrivelig å bi så godt mottatt..
kan godt tenkes bilen ha gått dar ja..
ska sjekk opp mæ biltilsynet, å få full dokumentasjon.. :lol:

einaste som kjem gjennom panseret no e ..Rust... :cry:


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 15. Aug 2008 23:58 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 03. Mai 2008 23:37
Innlegg: 143
Bosted: Råbygda, Skaun
Du må no ta masse bilder og lage en prosjekt-tråd, så vi får se hvordan det går med den...


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 16. Aug 2008 01:18 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Tir 12. Aug 2008 23:46
Innlegg: 12
Bosted: Leirfjord
:D jada dæ e klart dæ. ska gå laus på den snart.. å ha fått mekkeplass og no :DD , så då får man jo tatt den skikkelig grundig.. regna mæ e bi å hold på masse i di uken e ikkje har jentungen.. :D


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 30 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 12 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support