Er vel på tide med ei lita oppdatering av tråden.
Tenker jeg fortsetter denne tråden i stedet for å lage en ny.(Er jo ny bil i stallen uansett)
Vi..jeg og couma. startet på søroverturen på fredag etter jobb. Vi kjørte innom Trondheim for å titte på nyervervelsen hans. Vi satte igjen både den og malibuen der og bare hasta videre til lillehammer, der vi hadde avtalt hente min nyervervelse.
Couma forran meg i bilkø
Fergetur.
Så etter ei lang natt med mørkekjøring og noget høy motordur

Noe som broder IKKE satte pris på da han skulle "sove"
Men omsider kom vi da fram til avtalestedet bare 10 minutter etter dem..(flaks).
Men der sto da nydrømmen og kosa seg på hengern
Brodern laga en liten walkaround av den mens jeg jabba med selger.
Novan ble godkjent av sin nye eier, og tømt for private ting som elegant ble lastet over i caddyn
Etter 2,5 timer med instruksjoner og kontrakter og masse kaffe og løsprat ble bilen lastet av henger'n
gledde meg som en unge til å ta fatt på hjemturen
Så var det bare ta farvell med en bil jeg hadde fått en del kjennskap til det sisste halvannet året. Han så litt redd ut der han føk avgårde den nye eieren sørover igjen
For å gjøre en laaaaaaaang historie litt kortere, så dura vi innom trondheim for å hente bilen til brodern og bare cruisa hjemmover igjen..
Vel hjemme og etter litt vask og greier så fikk jeg da tatt litt bilder av bilen der den skal få full overhaling utover høst og vinter.
For de som enda ikke har skjønt hva dette er for bil og modell, så kan jeg fortelle at dett er en Cadillac sedan deville 57 modell. motoren er på 6 ltr og motor og gir er nylig totalrestaurert. god som ny.
Den er litt sliten i lakk men det duger enda en liten stund. Den er fri for bulker og det finnes overhodet ingen rust på den.
Den er helt original og har alt av utstyr som faktisk virker.
Den ble tatt inn i Norge som jeg har skjønt i 1998-99 og har rullet totalt 52000 miles.
alfaalfa
-= 66 chevrolet Nova =-
-= 96 Chrysler grand voyager=-
viewtopic.php?f=3&t=1809&start=1275