Er en kar fra Rælingen som har vært amcar interresert siden jeg var 14 eller noe. har endelig fått klart å rota meg til å kjøpe en å

i slutten av juni i fjor var letinga over og kommer en 90" Chevy starcraft.
Bildet er tatt på ekeberg. Da var bilen nesten helt orginal bortsett fra felg bytte... Dette er en prosjekt bil så håper på å få den ferdig til neste sesong.
Hittils har jeg hvertfall fått på caps..
Ellers sitter det en 350 og th350 kasse i den. Kanskje få gjort noe med det etterhvert å ja..
Er det noe mer dere lurer på er det bare å spørre..
_________________
Speed kills
Save Lives Drive A Honda
www.norwayvanclub.org
www.frantzenracing.com
www.vannin.com
www.vanman.se
- Chevrolet Starcraft 90".