Nok en oppdatering...
Henta stor flat pakke i dag. kasta den inn i chrysler'n og dro hjem..
Om noen av dere mener at voyager er ..ok biler..så vil jeg aaaldri bli enige med dere.
Da jeg kom hjem, var jeg jo selvsagt spent på pakka. gikk bak og tok tak i åpnern til luka...

Den satt bom fast.
Det var varmt og masse knott og djevelskap, så nå skulle denne plagsomme luka få igjen for all plage
Etter en halv time med bannskap, dundra jeg et skruhjærn rett inn i hjertet på låsen og vred til..
Luka tapte.. den er nå død.
Så nå må jeg fixe den og
jaja.
Men hva er det thomas har sendt da??
Det var panser ja
Thomas sa at det var mulig jeg måtte rette litt på buen på panser i front, slik at den fulgte formen på skjermene.
Det hadde han rett i. ikke mye, men måtte dra det litt fram.
Her er bilde av første prøving. Dere ser at buen er feil og at panser ikke går helt ned.
Retta dette og fikk lukka panseret helt.
Thomas sa at jeg måtte kanskje hamre litt på falsene som går langs skjermene. men for det meste dreide det seg om venstre side fant jeg ut, og dette var egentlig fort gjort.
Skråkappa samtidig ytterkantene på leppen frmst på panser da dissa alltid egentlig har vert i veien. noe som gjorde at jeg fikk lukka panser enda mere.
jeg tenkte egentlig ikke så langt som at panser hengslene kunne være skadet..selvsagt blir jo disse også berørt av en slik smell. så jeg måtte av med den ene og rette litt på den. Da ble hele panseret betydelig bedre tilpasset, og det som står igjen nå er å få formet fronten på panser litt mere. må prøve hamre litt og dra litt for å få en fin bue på den.
Slik ser det ut før knotten jaga bileieren inn altfor tidlig
Så om jeg får det som jeg vil, så starter flikking og sparkling allerede i morgen..
alfaalfa
-= 66 chevrolet Nova =-
-= 96 Chrysler grand voyager=-
viewtopic.php?f=3&t=1809&start=1275