Tenkte jeg skulle oppdatere litt om mitt lille prosjekt som jeg parkerte i høst og ser fram til å kjøre nå til Våren.
Har nå fått montert alt av understell:
Det vil si:
* Eibach Sportline senkesett
* KYB justerbare dempere
* Wonderbar
Her er noen bilder:
Venstre hjuloppheng framme
Høgre hjuloppheng framme
Demperen og senkefjæra bak
Dette gjorde at bilen låg som eit flak på veien. Måtte ut å teste en dag bare sånn tilfeldig. Såg egentli ganske dumt ut kansje siden bilen er halveis nedpusset og mangler speil og diverse:p menmen:)
Fekk faktisk nytt IROC panser fra statene i dag som jeg ikke har fått tatt noe bilde av enda men det skal jeg ordne.
Det er ferdi grunnet i svart.
Slik ser bilen ut som den står idag;
Fekk i forrige uke alt jeg trenger til lakkeringen. Kjøpte noen liter med lakk og eit par liter med filler/primer. Brukte C.Christoffersen i Skien for dem som lurte. De er ganske rimelige på lakk fra PPG.
Så har jeg noen spørsmål visst det er noen her som har lakkert ein 3 generasjons Camaro. Hvordan gjorde/ ville dere gjøre lakkingen av skjørta???...Skal skjørta stå montert på bilen slik at jeg får dekt kun "Det synlige" av skjørta????
Eller må jeg demontere skjørta, lakke dem seperat og deretter lakke bilen uten skjørt montert på?...snakker nå om sideskjørta. Fronten og bakfangeren er grei å lakke som den står nå.