Tore her, holder til i Sandefjord. Har en '91 Chevrolet Starmaster G30 6,2D, som har fungert som familiebil siste halvår. Kjøpte den for en veldig fin pris, litt rust å kose seg med er det selvfølgelig, men det forsvinner etter hvert

Den har fungert nesten smertefritt den korte tiden jeg har hatt den, så hittil er jeg storfornøyd (batteri og en kranglete dynamoreim har vært alt hittil). Tidligere erfaringer med amcar har dessverre begrenset seg til ett stykk '84 Oldsmobile Cutlass Cruiser som opprinnelig var en dieselbil, men var blitt ombygd hos Rats til bensin. Gikk som en drøm, men elsket bensin når den ruslet rundt i byen

Har siklet på amcars siden lenge før jeg fikk lappen (jeg er nå straks 28 år). Har dog hatt rundt 25 andre biler, av ymse slag, årganger og prisklasser.... Planen var vel egentlig Suburban, men så fant jeg denne i levelig stand til fin pris så da kastet jeg meg bare over den, og foreløpig finnes ikke anger for den avgjørelsen
Dårlig med bilder av den, men slenger med ett fra jeg kjøpte den. (Den er pyntet til bryllupskjøring på bildet, den var ikke russebil, og jeg har fjerna de stygge ekstralysa og rettet opp antenna

)
Har jo noen planer for den da, i første omgang nytt eksosanlegg, nytt reimhjul og reim (vil tro lyden bedres en hel del uten 5 hull i en potte og reimskrik

), en seriøs lakkrens, rustfjerning, nye dørpakninger, eu-kontroll og en full service. Har nettopp pusset ned og høyglanspolert felgene, får vel prøve å legge inn et nytt bilde når de kommer på da