AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Tor 25. Jun 2026 04:02

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 14 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Rullende resturering
InnleggSkrevet: Lør 29. Apr 2006 20:24 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Fre 27. Jan 2006 09:09
Innlegg: 31
Bosted: Fetsund
8) Nå Tommy og Per er jeg igang med å fjerne, noe rust.
Bilen skal snart rulle igjen, så jeg får ta litt nå og litt da. :roll: :P :paranoid:


Vedlegg:
ATT00004.JPG
ATT00004.JPG [ 125.35 KiB | Vist 7538 ganger ]
ATT00016.JPG
ATT00016.JPG [ 115.95 KiB | Vist 7537 ganger ]

_________________
Roger- 1982 Camaro Z28
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 29. Apr 2006 20:35 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Fre 27. Jan 2006 08:41
Innlegg: 310
Bosted: Strømmen
Det er bra jobba Rogern! 8)
Bra du blir ferdig med camaroen!!!!!! :wink:

_________________
MASSE bilder fra treff, prosjekt bilder, Classic Junkies, andre grombiler ++ --> FRANTZENRACING.com


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 30. Apr 2006 19:53 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Fre 27. Jan 2006 09:09
Innlegg: 31
Bosted: Fetsund
Takk, for det :mrgreen:
Legger ved ett bilde til, må få blanda riktig farge senere 8) :lol:


Vedlegg:
ATT00007.JPG
ATT00007.JPG [ 117.87 KiB | Vist 7494 ganger ]

_________________
Roger- 1982 Camaro Z28
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 30. Apr 2006 20:23 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Fre 27. Jan 2006 01:09
Innlegg: 84
Bosted: Strømmen
=D> Du er flink Roger, dette blir bra :P Nå er vel Roar
glad som får igjen garasjen :loll: :loll: :loll:

_________________
Prøv du også :

http://www.frantzenracing.com


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 19. Jun 2006 23:00 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Fre 27. Jan 2006 08:41
Innlegg: 310
Bosted: Strømmen
Åssen går det Rogern?
Blir det crusing 4. Juli? :P 8)

_________________
MASSE bilder fra treff, prosjekt bilder, Classic Junkies, andre grombiler ++ --> FRANTZENRACING.com


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 19. Jun 2006 23:48 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Fre 27. Jan 2006 09:09
Innlegg: 31
Bosted: Fetsund
Var hos SStolen og kjøpte Kickdown wire og et Grantratt.
Så da må jeg bare komme igang med å skru. Skal bare hjelpe Sherriffen(roar) litt med taket først.. 8) :wink:

_________________
Roger- 1982 Camaro Z28


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 20. Jun 2006 10:10 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Fre 27. Jan 2006 01:09
Innlegg: 84
Bosted: Strømmen
:P :P :P Skal bare, sier du altid #-o #-o #-o

_________________
Prøv du også :

http://www.frantzenracing.com


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 20. Jun 2006 10:12 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Fre 27. Jan 2006 08:41
Innlegg: 310
Bosted: Strømmen
percy skrev:
:P :P :P Skal bare, sier du altid #-o #-o #-o


Er ikke Roger kjapp da? :roll:

_________________
MASSE bilder fra treff, prosjekt bilder, Classic Junkies, andre grombiler ++ --> FRANTZENRACING.com


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 20. Jun 2006 11:00 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Fre 27. Jan 2006 09:09
Innlegg: 31
Bosted: Fetsund
Har lært av ungene :shock: :twisted:

_________________
Roger- 1982 Camaro Z28


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 23. Jun 2006 17:09 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Tir 04. Apr 2006 15:32
Innlegg: 277
Bosted: Oslo
er det lett å montere/demontere GFXene på bilen din? Skal montere slikt på min trans am snart sjø, og bare lurer på om det er noen tommelfingerregel jeg burde ha i bakhodet?

_________________
1984 Trans Am Recaro 350 TIL SALGS: finnkode=34195167
1982 Trans Am Recaro 305 - (Solgt)
1984 Chevy G20 (Skrotet)

F-Body Club of Norway: http://www.fbcn.no


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 23. Jun 2006 17:14 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Fre 27. Jan 2006 09:09
Innlegg: 31
Bosted: Fetsund
Mr.Transam skrev:
er det lett å montere/demontere GFXene på bilen din? Skal montere slikt på min trans am snart sjø, og bare lurer på om det er noen tommelfingerregel jeg burde ha i bakhodet?


Heisann, er usikker på hva GFX er for noe. Mulig jeg er litt treg i hue :D :shock:

_________________
Roger- 1982 Camaro Z28


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 23. Jun 2006 17:16 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Tir 04. Apr 2006 15:32
Innlegg: 277
Bosted: Oslo
Ground effects

Skjørtekantene på camaroen din!;)

_________________
1984 Trans Am Recaro 350 TIL SALGS: finnkode=34195167
1982 Trans Am Recaro 305 - (Solgt)
1984 Chevy G20 (Skrotet)

F-Body Club of Norway: http://www.fbcn.no


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 23. Jun 2006 17:23 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Fre 27. Jan 2006 09:09
Innlegg: 31
Bosted: Fetsund
He he. Ja de var det limt på 6mm bolter, og festet med mutter på innsida.
Det er ikke orginalt, skal sikkert være klips der. Og kanskje to-sidig tape.? Har ikke fått festet den enda, da jeg måtte få overhalt gearkassa. :)

_________________
Roger- 1982 Camaro Z28


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 23. Jun 2006 17:25 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Tir 04. Apr 2006 15:32
Innlegg: 277
Bosted: Oslo
Ok. har en dør med GFX som skal på min 82 mod nå snart. bak på den døren er det en eller annen form for en plasthette som er på den bolten som sitter på gfxen. Er det slikt på din og?

_________________
1984 Trans Am Recaro 350 TIL SALGS: finnkode=34195167
1982 Trans Am Recaro 305 - (Solgt)
1984 Chevy G20 (Skrotet)

F-Body Club of Norway: http://www.fbcn.no


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 14 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 9 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support