|
Jaja, mens vi venter på gode nyheter, fra usa.
så har jeg jobbet i kælderen, med å gjøre rent EFI anlegget, og grovslipe det, før det skal lakkeres svart!
kjæmper med at fjerne alle de skarpe kanterne, som sitter på anlegget. det hele, skal lakkeres med crinkle, og derefter poleres de rette stederne.
fjerne alle deler fra insuget, og manifolden, plukke ut injektorene, og løsne drit, fra alle de mange små huller, og gjemmesteder, som stadig dukker op!
har det sååå gøy, med papir arbeidet, sitter i timesvis, og leter etter data på nettet, som kan hjælpe med at gjøre de 10 000 ledninger klare, til montering i bilen!
har så mye å gjøre, med det anlegget, at jeg ikke tror det kommer på bilen i år, men man vet jo aldrig!
mangler stadig et renoverings kitt, til injektorene, nogen som vet, hvor jeg kan få tak i det?
har et par plastikk endestykker, som sprang i småbiter under kveldens demontering!
og hvad kan jeg bruke, for at fjerne driten fra aluminiummet! et eller annet kjemisk!!!!
nå, her er et par bilder!
| Vedlegg: |
Filkommentar: Undersiden af luftindtaget

IMAG0139-1.JPG [ 47.31 KiB | Vist 5088 ganger ]
|
Filkommentar: Banning og andre kraftige utblåsninger, det drit sitter faen steikeme fast!

IMAG0140-1.JPG [ 41.82 KiB | Vist 5088 ganger ]
|
Filkommentar: Fuglereir av ledninger! HJÆÆÆÆÆÆLP

IMAG0141-1.JPG [ 31.07 KiB | Vist 5088 ganger ]
|
Filkommentar: Fuelrails stadig på plads, og en masse annet drit!

IMAG0142-1.JPG [ 46.72 KiB | Vist 5088 ganger ]
|
Filkommentar: "Yummy" gugge

IMAG0143-1.JPG [ 34.6 KiB | Vist 5088 ganger ]
|
_________________ 1977 Dodge Aspen med 318 SBM og 904 kasse. Bursdagsgaven fra min kone.
|