AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Tor 25. Jun 2026 04:04

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 12 innlegg ] 
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: Man 22. Mai 2006 00:02 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Tir 02. Mai 2006 15:32
Innlegg: 11
Bosted: Løvenstad
Skulle gjerne hatt flere bilder av 1970 og 1971 Lincoln


Vedlegg:
Filkommentar: min bil Lincoln Continental 1970
jessheimtreffet_21052006_22_216.jpg
jessheimtreffet_21052006_22_216.jpg [ 32.63 KiB | Vist 6452 ganger ]

_________________
pompoi@msn.com
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 22. Mai 2006 00:10 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Tir 02. Mai 2006 15:32
Innlegg: 11
Bosted: Løvenstad
Her er ett bilde av samme bilen på Bendixtreffet i fjor høst. (bilen i bakgrunn)


Vedlegg:
917040033434d79ce30246.png
917040033434d79ce30246.png [ 31.16 KiB | Vist 6437 ganger ]

_________________
pompoi@msn.com


Sist endret av pompoi den Man 22. Mai 2006 00:16, endret 2 ganger.
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 22. Mai 2006 00:10 
Avlogget
Site Boss
Site Boss
Brukerens avatar

Registrert: Tor 26. Jan 2006 01:10
Innlegg: 818
Bosted: Hokksund
Tror dette skulle være en 70 eller 71 Lincoln Continental Mark III.

Bilde

_________________
Morten R. N.

88 Ford Mustang GT Convertible
79 Ford Mustang Ghia 5.0 Notchback, prosjekt

www.morten.com - - - www.fox-body.com


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 22. Mai 2006 00:20 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Tir 02. Mai 2006 15:32
Innlegg: 11
Bosted: Løvenstad
Ett bilde til fra i fjor


Vedlegg:
Filkommentar: mobil telefon bilde
Bilde(189).jpg
Bilde(189).jpg [ 15.36 KiB | Vist 6432 ganger ]

_________________
pompoi@msn.com
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 22. Mai 2006 00:23 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Tir 02. Mai 2006 15:32
Innlegg: 11
Bosted: Løvenstad
Og en 1971 Lincoln mk III jeg har eid.


Vedlegg:
Filkommentar: 1971 lincoln mkIII
Bilde(100).jpg
Bilde(100).jpg [ 16.64 KiB | Vist 6426 ganger ]

_________________
pompoi@msn.com
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 22. Mai 2006 00:26 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Tir 02. Mai 2006 15:32
Innlegg: 11
Bosted: Løvenstad
Mere Lincoln


Vedlegg:
Filkommentar: 1970 lincoln
DSC00157.JPG
DSC00157.JPG [ 94.89 KiB | Vist 6422 ganger ]

_________________
pompoi@msn.com
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 22. Mai 2006 00:29 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Tir 02. Mai 2006 15:32
Innlegg: 11
Bosted: Løvenstad
lincoln 1970


Vedlegg:
Werner%20forf.jpg
Werner%20forf.jpg [ 42.89 KiB | Vist 6420 ganger ]

_________________
pompoi@msn.com
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 23. Mai 2006 00:28 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 03. Feb 2006 00:17
Innlegg: 180
Bosted: Jessheim
Regner med at du kan den siden her pompoi :wink: Hehe..

Men for de som ikke er kjent med den, gå inn på www.lcoc.no

Lincoln er flotte biler :D

En 1970 Lincoln Continental Coupe. Bare laget rundt 3000 eksemplarer av disse.

Bilde

_________________
Thomas

1972 Mustang Mach1
Hjemmesiden min


Sist endret av 71mach172 den Tir 23. Mai 2006 16:24, endret 1 gang

Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 23. Mai 2006 12:21 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 27. Jan 2006 20:04
Innlegg: 100
Bosted: østlandet
Sitat:
Men for de som ikke er kjent med den, gå inn på www.lcoc.no.

Punktum i slutten på en URL funker ikke...
http://www.lcoc.no vil føre deg til den Norske Lincoln klubben

_________________
Shine can never replace attitude


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 23. Mai 2006 16:25 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 03. Feb 2006 00:17
Innlegg: 180
Bosted: Jessheim
Beklager, den er rettet på nå :oops:

_________________
Thomas

1972 Mustang Mach1
Hjemmesiden min


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 24. Mai 2006 09:36 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Fre 12. Mai 2006 13:55
Innlegg: 14
Bosted: Mysen
Her er min som forøvrig er tilsalgs :D

Sitter nye dekk på den nå med bredere hvit kant

Bilde

_________________
1966 - Chevelle SS 572 Pro Touring
1970 - Lincoln Continental Mark III
1979 - Volvo 242 TIC by V.S Motor
1979 - Volvo 245 DL
1992 - BMW M5 Touring
1995 - BMW 740i
webmaster @ http://www.vsmotor.no


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 11. Jul 2006 14:10 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Tir 02. Mai 2006 15:32
Innlegg: 11
Bosted: Løvenstad
noen nye bilder av bilen min....

_________________
pompoi@msn.com


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 12 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 9 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support