AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Tor 25. Jun 2026 06:06

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 61 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 23. Jan 2008 21:54 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Ons 16. Jan 2008 16:28
Innlegg: 74
ja, praktisk bil det! synes felgene du skal ha på challengern likner på de jeg har på den ene buicken min! american racing eller?

_________________
1971 dodge charger 500 magnum
1977 buick regal 2stk
1972 buick riviera


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 23. Jan 2008 22:00 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Tir 22. Jan 2008 19:58
Innlegg: 34
Bosted: Sandnessjøen
Niks....de er fra Centerline og heter Pro Combo serie 03.Bestilte faktisk direkte fra Summit Racing og den leveransen gikk smertefritt og greit.Schumacher Cargo var ikkje innblanda der nei. :lol:

_________________
Challenger/Big Dually454


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 23. Jan 2008 22:04 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Ons 16. Jan 2008 16:28
Innlegg: 74
så fine ut iallfall. :)

_________________
1971 dodge charger 500 magnum
1977 buick regal 2stk
1972 buick riviera


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 23. Jan 2008 22:05 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Tir 22. Jan 2008 19:58
Innlegg: 34
Bosted: Sandnessjøen
Thanks.Eg var og såg på bilda av Buicken din og de felgan var faktisk veldig like.TØFT.

_________________
Challenger/Big Dually454


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 25. Jan 2008 12:36 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Ons 16. Jan 2008 16:28
Innlegg: 74
hallo! har sjekket det jeg kan på fargen. dette er i ppg akryl direct gloss. de er visst store på ppg i finland så da burde det ikke være noe problem. gulfargen er registrert i 1971 og heter ici lemon twist. nr er y1 eller 2211. noen ganger skriver man bare y eller 1. (så vet du sikkert at det er en chryslerfarge :) ) hvis lakkverkstedet tar kontakt med ppg vil de finne ut av dette. håper det går bra!

_________________
1971 dodge charger 500 magnum
1977 buick regal 2stk
1972 buick riviera


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 25. Jan 2008 14:00 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Søn 05. Feb 2006 22:44
Innlegg: 1227
Bosted: Hvam
Psst: Lemon Twist er Plymouth sitt navn på gulfargen. På Dodge sitt fargekart heiter den Top Banana i 1971 (bare Banana i 70). Lakkodene er identisk.

Bilde


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 25. Jan 2008 16:07 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Tir 22. Jan 2008 19:58
Innlegg: 34
Bosted: Sandnessjøen
Tusen takk for flott info om beising.Stripinga,pansere og div små detaljer skal eg ha silkesvart.So derfor passer det banana yellow ganske så bra.

_________________
Challenger/Big Dually454


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 25. Jan 2008 18:40 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Ons 16. Jan 2008 16:28
Innlegg: 74
jeg tror det blir veldig fint!

_________________
1971 dodge charger 500 magnum
1977 buick regal 2stk
1972 buick riviera


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 25. Jan 2008 18:46 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Tir 22. Jan 2008 19:58
Innlegg: 34
Bosted: Sandnessjøen
Takk Lakkjenta......det var godt at vi blei enige om beisinga :oops:

_________________
Challenger/Big Dually454


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 25. Jan 2008 18:48 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Ons 16. Jan 2008 16:28
Innlegg: 74
bare hyggelig! den blir nok knallfin! lykke til :)

_________________
1971 dodge charger 500 magnum
1977 buick regal 2stk
1972 buick riviera


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 25. Jan 2008 18:50 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Tir 22. Jan 2008 19:58
Innlegg: 34
Bosted: Sandnessjøen
Vi får se til 2009 sesongen om vi kan ses på noen treff så du kan meine mere om det da.Mopar-treff eller....

_________________
Challenger/Big Dually454


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 25. Jan 2008 18:55 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Ons 16. Jan 2008 16:28
Innlegg: 74
skal på treff ja. vet ikke om så mange mopar treff, men tar gjerne imot tips om noen bra! skal på grensetreffet iallefall!

_________________
1971 dodge charger 500 magnum
1977 buick regal 2stk
1972 buick riviera


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 25. Jan 2008 18:59 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Tir 22. Jan 2008 19:58
Innlegg: 34
Bosted: Sandnessjøen
Hvor er grensetreffet?.Eg skal prøv å reise til Power Big Meet med Challengeren 2009....men fan så lenge det er til det da.Ellers prøver eg å komme til Hot August Night i Trondheim....MEGA-TREFF og Lyksele i Sverige. :lol:

_________________
Challenger/Big Dually454


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 25. Jan 2008 19:14 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Ons 16. Jan 2008 16:28
Innlegg: 74
grensetreffet er på fredriksten festning i halden(østfold), er kjempebra. pleier å være i vesterås jeg og, men tar ikke med bilen. ekeberg i oslo er oxo bra! trondheim er litt langt for en helg når jeg bor i vestfold. men noe må man være med på!

_________________
1971 dodge charger 500 magnum
1977 buick regal 2stk
1972 buick riviera


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 25. Jan 2008 19:27 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Tir 22. Jan 2008 19:58
Innlegg: 34
Bosted: Sandnessjøen
He he....det er nå bare ca 12-1300 km fra Sandnessjøen til Vesterås....pytt pytt.De har nok bensinst. langs veien....he he.Eg skal muligens til Fredrikstad for å jobbe i nærmeste framtid. :lol:

_________________
Challenger/Big Dually454


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 61 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Google [Bot] og 10 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support