Hei

Mitt navn er Glenn og bor utenfor Bergen og er med i Nordhordland Amcar Club. Har for tiden en '72 Buick Riviera som eg kjøpte i Kristiansand 2006 og storfornøyd med den

Buick'en er importer fra California i 2003 og har vært i samme familie siden ny.
Bilen har nytt interiør, nytt teppe, nytt taktrekk og nytt vinyl tak. Buick'en ble slipt plateren i vinteren 04/05 og lakket gull met i 2005. Så denne bilen eksisterer det ikke rust

Etter eg overtok bilen, fikk eg tak i et brukt dashbordinnsats og dashpads på ebay, da det gamle plasten var helt sprø og ødelagt etter mangen år i varmen. Denne vinteren var tiden kommet for å skifte fjører å dempere på bilen. Målte at bilen var "seget" med over 2" både fremme og bak + at det var lekasje på støtdemperene bak

Så nå er nye fjører montert og oljedempere skiftet ut med Kyb "gas a just" gass dempere. Så nå er bilen nesten 3" høgre

Skiftet også filter på THA 400 automatkassen samtidig, da eg ikke viste når dette var gjort sist.
Ha en fin helg alle sammen
