Bor i østfold, kjører buss og er Eldgammal !
Har holdt på med amcars i mange år !
2003 tok jeg inn en 1972 Lincoln MarkIV ifra Virginia , og nå får jeg inn en 1965 Chrysler New Yorker 4DrHt . Også ifra Virginia .
Har en svensk handler der som formidler biler til mange land . Mest til Sverige, men også Norge . 100% seriøs og dyktig ,men kan være hard og svelge !

( dumma frågor besvaras inte ! )
Bildene er tatt før shipping .
Skal selge en av dem, men vet ikke riktig hvem ennå !
( bilder av Lincoln har jeg på en annen hardisk , kan skaffe de om interesse . Den er premiert !

) Nå må jeg bare vente til mars, da kommer Chrysleren til G.borg . ( hentes hos Infranordic ) Det er leeenge til !

P.S ! Frem til og med -71 ble det brukt SAE betegnelse på hesteantall, fra 72 gikk de over til DIN beregning . Over natten sank antall hester betraktelig på bilene ! ) Freddy