AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Tor 25. Jun 2026 06:03

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 32 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3  Neste
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: Fre 11. Jan 2008 15:10 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Fre 11. Jan 2008 14:44
Innlegg: 11
Bosted: Fredrikstad
Hei

Er ny på forumet og tenkte og legge inn litt om meg og bilene mine.

Om meg er det vel ikke mye og si, annet enn at jeg er gutt og bor i Fredrikstad :-)

Bilene:

1962 Chevrolet Impala
Dette er sommer cruiseren min, ganske pen bil, men alltid rom for forbedringer :-D Noen bilder ligger under...

1967 Ford Mustang
Dette er et rullende prosjekt. Har ikke bilder av denne akkurat nå, men kan jo komme noen senere...
Edit: Lagt til bilder av Mustang 18-01-08



Noen bilder av Impala'n:

Bilde

Bilde

Bilde
Bildene er tatt på vei til vinterlagring... :-(



Noen bilder av Mustangen:

Bilde

Bilde
Her står den og venter på bedre tider :-)

_________________
1962 Impala 2DHT
1967 Mustang 2DHT


Sist endret av 62 impala den Fre 18. Jan 2008 11:18, endret 1 gang

Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 11. Jan 2008 15:19 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Tor 02. Feb 2006 19:12
Innlegg: 1303
Bosted: Brumunddal
Velkommen hit :lol:
Så ut som en fin impala det 8)
Kan godt se mere bilder av bilene dine jeg hvertfall :lol:

_________________
Lazy rides brumunddal


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 11. Jan 2008 15:25 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Fre 11. Jan 2008 14:44
Innlegg: 11
Bosted: Fredrikstad
elcamino skrev:
Velkommen hit :lol:
Så ut som en fin impala det 8)
Kan godt se mere bilder av bilene dine jeg hvertfall :lol:


Takker :-)
Ser du har en klassisk "Late Great" selv, ikke så mange
59 El Camino og oppdrive...
Skal prøve og få oppdatert med litt fler bilder etterhvert.

_________________
1962 Impala 2DHT
1967 Mustang 2DHT


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 11. Jan 2008 15:27 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Tor 02. Feb 2006 19:12
Innlegg: 1303
Bosted: Brumunddal
Ja har en 59 elcamino forøvrig kjøpt i Østfold :lol:
Og har også eid en 64 impala ss for noen år siden..
Angrer fortsatt på at jeg ikke har den :cry:

_________________
Lazy rides brumunddal


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 11. Jan 2008 15:30 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Tor 31. Mai 2007 14:11
Innlegg: 726
Bosted: Narvik,Norway / Iola, Wisconsin, USA
"Ganske pen" den Impalaen ja.... Herrrlig

_________________
-39 gMc 1/2t flatbed 302cid 6cyl/th400
-55 gMc 1/2t fenderside 248cid 6cyl/hydramatic
-77 GMC 1/2t SB fenderside 350/th350 (Pontiac ohc 6 kandidat!)
-84 GMC C1500 SB wideside 250 L6/th700 (i USA)
2014 GMC Sierra 1500 sb 5,3l v8 (i USA)

INLINER #3417


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 11. Jan 2008 15:35 
Avlogget
Super Amcar pro
Super Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 27. Jan 2006 00:33
Innlegg: 5285
Bosted: Brønnøysund/Bosque County Tx
Velkommen hit
Den så flott ut den Impalaen.Bilde

Hadde en svart 63 SS for noen år siden.

Det er gode biler å kjøre og veldig driftsikre.

_________________
Per Arne Sund

Bilde
67 F100 stepside*75 Buick LeSabre cab*72
Malibu 350 Tx*48 Hudson Tx*48 Pontiac Silver Streak Tx*
97 Lincoln Tx


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 11. Jan 2008 15:39 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Fre 11. Jan 2008 14:44
Innlegg: 11
Bosted: Fredrikstad
elcamino skrev:
Ja har en 59 elcamino forøvrig kjøpt i Østfold :lol:
Og har også eid en 64 impala ss for noen år siden..
Angrer fortsatt på at jeg ikke har den :cry:


Det er sånn det blir det.
Hadde en 63 Impala 4D, som jeg kjøpte og pusset opp fra jeg var 13år, jeg måtte selge også. Litt vemodig, og en gang i mellom er det deler av meg som angrer :-( Men ble for mange biler rett og slett, noe måtte vike. Kanskje jeg kjøper den tilbake en dag, hvem vet???

Legger ved et lite bilde av den. Ble solgt til Sarpsborg og tror den er i eie av samme person fortsatt. Om noen kjenner til den kan de jo gi lyd om hvordan den har det :-)

Bilde

_________________
1962 Impala 2DHT
1967 Mustang 2DHT


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 11. Jan 2008 15:42 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Tor 02. Feb 2006 19:12
Innlegg: 1303
Bosted: Brumunddal
Måtte ikke selge jeg,tok å bytta den bort i en annen bil som jeg hadde lyst på :lol:

_________________
Lazy rides brumunddal


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 11. Jan 2008 15:42 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Man 01. Mai 2006 01:34
Innlegg: 154
Bosted: Sandefjord
Den Impalaen der har jeg restaurert. Fint og se den igjen og at den holder seg bra.

_________________
68`Chevy Camaro (prosjekt)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 11. Jan 2008 15:43 
Avlogget
Super Amcar pro
Super Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 27. Jan 2006 00:33
Innlegg: 5285
Bosted: Brønnøysund/Bosque County Tx
Jeg solgte min Impala til Stjørdal, han som kjøpte den, hadde hatt en 4dr 63 i sin ungdom.

Jeg fikk se et bilde av den og jeg mener å huske den var blå da.

Og det kan kansje være den bilen du hadde, siden den er VD registrert. :lol:

_________________
Per Arne Sund

Bilde
67 F100 stepside*75 Buick LeSabre cab*72
Malibu 350 Tx*48 Hudson Tx*48 Pontiac Silver Streak Tx*
97 Lincoln Tx


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 11. Jan 2008 15:48 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Fre 11. Jan 2008 14:44
Innlegg: 11
Bosted: Fredrikstad
krømib skrev:
Den Impalaen der har jeg restaurert. Fint og se den igjen og at den holder seg bra.


Der var du ja :-) Artig!
Jeg er andre eier siden du solgte. Kjøpte den i Februar året etter av han som henta den i Sandefjord. Har bildene du sendte med og ser at du har hatt mye jobb her, kjenner meg godt igjen fra 63'n min :-D

Kan hvertfall bekrefte at bilen har det bra!

_________________
1962 Impala 2DHT
1967 Mustang 2DHT


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 11. Jan 2008 15:51 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Fre 11. Jan 2008 14:44
Innlegg: 11
Bosted: Fredrikstad
pontchief skrev:
Jeg solgte min Impala til Stjørdal, han som kjøpte den, hadde hatt en 4dr 63 i sin ungdom.

Jeg fikk se et bilde av den og jeg mener å huske den var blå da.

Og det kan kansje være den bilen du hadde, siden den er VD registrert. :lol:


Er sikkert samme bil, var blå når jeg kjøpte den. Da tror jeg den hadde vært gjennom mye :-) Betalte 1500,- for den da jeg var 13år, da stod den i Moss. Ver vel egentlig en BelAir også, bygd i Danmark og solgt ny i Norge.

_________________
1962 Impala 2DHT
1967 Mustang 2DHT


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 11. Jan 2008 16:29 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Man 01. Mai 2006 01:34
Innlegg: 154
Bosted: Sandefjord
62 impala skrev:
krømib skrev:
Den Impalaen der har jeg restaurert. Fint og se den igjen og at den holder seg bra.


Der var du ja :-) Artig!
Jeg er andre eier siden du solgte. Kjøpte den i Februar året etter av han som henta den i Sandefjord. Har bildene du sendte med og ser at du har hatt mye jobb her, kjenner meg godt igjen fra 63'n min :-D

Kan hvertfall bekrefte at bilen har det bra!


Da har du jo nesten hatt bilen i 10 år. :shock: Holder for tiden på med omtrent samma jobb på en 57`Bel Air. Lærer med andre ord ikke!

_________________
68`Chevy Camaro (prosjekt)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 11. Jan 2008 16:38 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Fre 11. Jan 2008 14:44
Innlegg: 11
Bosted: Fredrikstad
krømib skrev:
62 impala skrev:
krømib skrev:
Den Impalaen der har jeg restaurert. Fint og se den igjen og at den holder seg bra.


Der var du ja :-) Artig!
Jeg er andre eier siden du solgte. Kjøpte den i Februar året etter av han som henta den i Sandefjord. Har bildene du sendte med og ser at du har hatt mye jobb her, kjenner meg godt igjen fra 63'n min :-D

Kan hvertfall bekrefte at bilen har det bra!


Da har du jo nesten hatt bilen i 10 år. :shock: Holder for tiden på med omtrent samma jobb på en 57`Bel Air. Lærer med andre ord ikke!


Kjøpte den vel Februar 2000, så 8 år hvertfall. Liker 60-talls GM godt. Så lenge den holder seg så er det en fin cruiser :-) Må ven kanskje gjøre noe med automaten, PG kassa er ikke helt optimal, tenker den blir bydg om til TH350 eller noe. Mest for kjørekomfort.

57'n er jo ikke noe dumt prosjekt og putte litt penger i da, bedre enn å spare i fond! Har en 67 Mustang som jeg klør litt etter og gjøre noe med. Må bare få på plass litt hus og sånn først :-D

Ser gjerne noen bilder av prosjektet ditt, og all annen info om impala'n tas imot med takk...

_________________
1962 Impala 2DHT
1967 Mustang 2DHT


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 11. Jan 2008 17:12 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Ons 12. Des 2007 14:00
Innlegg: 61
Bosted: treungen
velkommen hit :-) nydelig den impalaen ja.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 32 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Google [Bot] og 14 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support