AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Ons 24. Jun 2026 19:12

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 173 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 10. Nov 2007 21:14 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Lør 18. Aug 2007 19:09
Innlegg: 819
Bosted: jessheim
Bippe skrev:
Ett sted i Buskerud


å dæven er det hal tonner?


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 11. Nov 2007 05:55 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 27. Jan 2006 01:16
Innlegg: 970
Bosted: Horten
Vet ikke om det er en hal tonner.

Hytta med panser, skjermer og front ser ut til å kunne reddes mens resten har retunert til naturen. Jeg vurderer å prøve å redde hytta på den, vet muligens om en annen ramme.

_________________
BEEN`S GARAGE
SEX, DODGE AND ROCK'N'ROLL


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 11. Nov 2007 22:47 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Tor 31. Mai 2007 14:11
Innlegg: 726
Bosted: Narvik,Norway / Iola, Wisconsin, USA
Det er gull vet du, redd alt som reddes kan! Snarest!!!!

_________________
-39 gMc 1/2t flatbed 302cid 6cyl/th400
-55 gMc 1/2t fenderside 248cid 6cyl/hydramatic
-77 GMC 1/2t SB fenderside 350/th350 (Pontiac ohc 6 kandidat!)
-84 GMC C1500 SB wideside 250 L6/th700 (i USA)
2014 GMC Sierra 1500 sb 5,3l v8 (i USA)

INLINER #3417


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 19. Nov 2007 22:40 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Man 27. Nov 2006 18:50
Innlegg: 57
Bosted: Haugesund
Skogsvrak fra vestlandet. Er en Chevrolet Six lastebil, usikker på årsmodell men tror det kan vær 1932.

Bilde

Bilde

Bilde

_________________
The only thing that beats a Chevy is another Chevy!!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 20. Nov 2007 19:56 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Ons 07. Feb 2007 00:36
Innlegg: 855
Bosted: Stavanger
Kjente en tåre i øyekroken da jeg så den roadrunneren stå og råtne vekk!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 06. Des 2007 22:57 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Tor 06. Des 2007 22:51
Innlegg: 1
Bosted: Kr.Sand
kjempe tråd dette. Stå på med bilder og info!

_________________
Lindheim Racing Composites


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 05. Jan 2008 04:07 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 29. Apr 2007 01:41
Innlegg: 147
Bosted: Albany, New York & Særsjborr
Har vaert en stund siden sist.

Termometeret synker stadig, da er det val godt aa ha noe oppvarmende...


Vedlegg:
Curry Junkyard 000.jpg
Curry Junkyard 000.jpg [ 54.25 KiB | Vist 4788 ganger ]

_________________
Altfor mye lyst. Altfor lite penger. Men biler nok.
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 05. Jan 2008 04:17 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 29. Apr 2007 01:41
Innlegg: 147
Bosted: Albany, New York & Særsjborr
Her er guttene og barnebarnet til grunneieren paa dette stedet. Gamm'ern doede og etterlot eiendommen til denne gjengen, hehehe. Ingen av dem er noe spesiellt bil-interesserte, men dem er greie folk allikevel.... fikk kjoept en del ting, og en kamerat fikk ut en DeSoto cab. Skal poste bilder av den straks.


Vedlegg:
Curry Boys 001.jpg
Curry Boys 001.jpg [ 154.3 KiB | Vist 4787 ganger ]

_________________
Altfor mye lyst. Altfor lite penger. Men biler nok.
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 05. Jan 2008 04:21 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 29. Apr 2007 01:41
Innlegg: 147
Bosted: Albany, New York & Særsjborr
Her er DeSoto'n. Veldig sjelden, faerre enn 100 bygd. Ikke top-of-the-line Adventurer. Men denne FireDome'n med hemi er ikke treg heller 'a.


Vedlegg:
58desotoFDOMEconvert1eHc.jpg
58desotoFDOMEconvert1eHc.jpg [ 80.86 KiB | Vist 4784 ganger ]
58desotoFDOMEonvert1dHc.jpg
58desotoFDOMEonvert1dHc.jpg [ 75.37 KiB | Vist 4783 ganger ]

_________________
Altfor mye lyst. Altfor lite penger. Men biler nok.
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 05. Jan 2008 04:27 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 29. Apr 2007 01:41
Innlegg: 147
Bosted: Albany, New York & Særsjborr
Hemi'en i denne sitter paa tvers, stakkars.


Vedlegg:
57desoto4DRHEMIhardtop1dHc.jpg
57desoto4DRHEMIhardtop1dHc.jpg [ 80.17 KiB | Vist 4782 ganger ]

_________________
Altfor mye lyst. Altfor lite penger. Men biler nok.
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 05. Jan 2008 04:30 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 29. Apr 2007 01:41
Innlegg: 147
Bosted: Albany, New York & Særsjborr
Ikke ofte en ser en Imperial....


Vedlegg:
60imperialHEMIsedan1bHc.jpg
60imperialHEMIsedan1bHc.jpg [ 107.33 KiB | Vist 4781 ganger ]

_________________
Altfor mye lyst. Altfor lite penger. Men biler nok.
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 05. Jan 2008 04:32 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 29. Apr 2007 01:41
Innlegg: 147
Bosted: Albany, New York & Særsjborr
... med en aldri saa liten Hemi som titter ut under panseret...


Vedlegg:
60imperialHEMIsedan1aHc.jpg
60imperialHEMIsedan1aHc.jpg [ 55.94 KiB | Vist 4777 ganger ]

_________________
Altfor mye lyst. Altfor lite penger. Men biler nok.
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 05. Jan 2008 04:33 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 29. Apr 2007 01:41
Innlegg: 147
Bosted: Albany, New York & Særsjborr
En ganske fin Galaxie 500 hardtop. Saa ikke hva motor det sto i denne.


Vedlegg:
68fordGALAXIE500hdtop1aHc.jpg
68fordGALAXIE500hdtop1aHc.jpg [ 82.23 KiB | Vist 4776 ganger ]

_________________
Altfor mye lyst. Altfor lite penger. Men biler nok.
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 05. Jan 2008 04:35 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 29. Apr 2007 01:41
Innlegg: 147
Bosted: Albany, New York & Særsjborr
Flere Mopars,


Vedlegg:
71dodgeCHARGERcoupe1aHc.jpg
71dodgeCHARGERcoupe1aHc.jpg [ 74.62 KiB | Vist 4774 ganger ]

_________________
Altfor mye lyst. Altfor lite penger. Men biler nok.
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 05. Jan 2008 04:36 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 29. Apr 2007 01:41
Innlegg: 147
Bosted: Albany, New York & Særsjborr
Herlig cabriolet


Vedlegg:
61chryslerNYORKconvert1bHc.jpg
61chryslerNYORKconvert1bHc.jpg [ 76.71 KiB | Vist 4776 ganger ]

_________________
Altfor mye lyst. Altfor lite penger. Men biler nok.
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 173 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support