Lade klokka inne i bilen står på halv og går ned når lysa blir slått på. batteri uten motor igang viser 12,35 og viser akkurat det samme når motor er i gang. Poler på batteri er rene og har sjekka at alt sitter godt bak på dynamo. Da er det vel bare og kjøpe ny dynamo eller?
Brukte dette meteret fra clas olson og hadde det på v 20. Rød kabel plugga jeg nn på V og sort på COM. Er det riktig? Se bildet. Har forresten hatt problemer med sikringsboksen i bilen. Metallklemmene er rustene og sikringer har til tider dårlig eller ingen kontakt. Hvis det skulle ha noe og si.
Vedlegg:
multimeter.jpg [ 75.36 KiB | Vist 5495 ganger ]
Takk.