Er det noen som har montert tilsvarende dette:
http://www.lategreatchevy.com/full-size-chevy-front-drop-spindle-power-disc-brake-kit-1958-1964.htmlHar en 1959 Chevrolet og kjøpte et slik kit hos Sarpsborg motor men klarer ikke å få særlig bremsepedal.
sliter med at den går i bunn uansett hva jeg gjør, har luftet flere ganger og det er ren og fin veske som kommer, har sjekket bremsebånd bak slik at de ligger bra inntil.
Føles som om at det er for lite veske å pumpe ut på pedalvandringen men det hjelper lite å pumpe fort også så jeg blir liksom ikke helt klok på dette, litt surt siden sesongen nå er i gang.
Har luftet og justert bremser på mange biler gjennom tiden men denne føles helt annerledes ut, når pedalen er i bunn så er alle hjulene blokkert men har ikke tatt sjansen på å starte og sette den i gir i frykt for at jeg drar den rett i garasjeveggen for når jeg starter bilen og man får vakum der så er pedalen totalt i bunn.
Så jeg blir usikker siden bremsebånd ligger inntil, luft finnes det ikke spor av, har sugd igjennom 1 liter veske også i tillegg til gammeldags lufting med en mann som holder trykk på pedalen.
Andre som har noe erfaring her ?