custom skrev:
Skjedd noe mer her ? må jo holde liv i tråden , er ikke så mye 50 - tallere her :/
Jada! Det skjer ting! Jeg fikk ikke intrykk av at så mange fulgte tråden så jeg har vært litt lat med å oppdatere.
Har vært på BT for førstegangskontroll og fått vedtak over ting som må gjøres før jeg kan sette på skilter. De var ganske greie faktisk og jeg følte at de ønsket å hjelpe meg isteden for bare å få enda en bil vekk fra veien

Så det var et overraskende hyggelig møte med Staten

Uansett, her er smørbrødlista:
-Slakk i king pin bolt høyre side -- Nytt sett er bestilt! Bytter selvsagt på begge sider.
-Slakk i hjullager venstre side -- Nye lager bestilt begge sider.
- For mye dødgang i ratt -- bestilt nytt hjelpesnekke sett, håper det tar inn slarken
- Justering frontlys
- Ingen blinklys fremme -- Tenkte å bare finne noe på skroten og sette inn bak glasset
- For store U-bolter på bakaksel -- Har kjøpt smalere som ligger tettere rundt akslingen
- Feil girindikator på rattstammen, viser PNDLR isteden for PRNDL som er gira på bilen (alu PG)
- Startsperre på girkasse funker ikke
- Justere CO motor, de syntes den røk litt mye hehe
- For høyt støynivå -- må slenge på en potte
- Skiltlys bak -- allerede montert
- Vinduspussere i ustand -- skal prøve å finne en 12v motor på skroten og tilpasse
-Rustne bensinrør og bremserør
PUH det var alt. Ikke så aller verst synes jeg, men rekker ikke 1.mai i år dessverre. Mye mas med unger og hus

Skal lage en bildeoppdatering snart! Veldig morsomt med tilbakemeldinger, det motiverer til å holde tråden oppdatert! Jeg synes også det er lite 50 tallere her, så derfor jeg antok at interessen ikke var så stor. Håper jeg tar feil