OPPDATERT I SISTE POST!Hei.
Har en irriterende feil på min G30.
Så snart jeg trår på bremsepedalen, låses bakhjulene. Det samme skjer dersom jeg bremser hardt. Bakhjulene låses en liten stund før forhjulene..
I dashbordet lyser det i "ABS Anti-Lock"-lyset dersom det har noe å si..
Uansett, jeg har demontert tromlene og sjekket tilstand inni der. Var mye bremsestøv, så har gjort reint alt, og justert bremsene til slik det skal være..
Men enda så låses bakhjulene først.
Justerte bremsene bak litt mer av på det ene bakhjulet, og da ble det "normalt" der, mens det låste seg på andre siden. Når jeg justerte ned på andre siden også, låste begge hjulene seg igjen..
Så da kommer spørsmålet.. Finnes det noen form for lasteventil på disse bilene?
Det er isåfall ikke montert noe slikt på bakakselen som jeg kunne se.
Gjerne illustrer med bilder dersom det finnes en slik ventil.
Håper på gode svar.
