Jeg var ikke helt fornøyd med utformingen på de første motorfester, så jeg skrottet de.
Nye ble fabrikert med KISS i tankene. (keep it stupid simple!)<

2 Kiler og et par rør til boltene.

Hylsene ble sveiset fast med god varme på.


Punktet på til jeg er sikker på at de skal sitte der!!


Benjamin hjelper til i garasjen.

God gjennombrenning her også. (luktet varm zinklakk lenge etterpå! hehehe)

trur jeg kutter denne av, og gjør det om.

Ut med motor og gir igjen, for at gjøre plass til vinkelsliper og mig, samt det er enklere å løfte opp rammen og komme til forstilingen

Slik ser de ut i nesten ferdig form.


Store M12 8.8 bolter med 2 mm firkant skiver hjelper med å fiksere noe av forstillingen.


Mutterne er naturligvis nylocks, men det er fortsatt en del bevegelse i forstilingen, så jeg måtte finne frem "Finneopp" capsen min!

En av de originale hylsene fra forstillingen, men dessverre manglet den andre, så jeg begynte å rote i skrothaugen, og fant en defekt fra den første forstillingen.

Og litt kapp og sveis senere hadde jeg en glimrende fungerende kopi.

Restene av rørene fra motorfestene, passer perfekt inni hylsene, så nå blir det mye måling, tilpassing, og litt boring, med mere.
og forhåbentlig så har jeg fått fiksert forstillingen bak, så mangler jeg bare foran.
Men først demontering.

Mere kommer.