Blitt litt dårlig med bilder på de siste tingene jeg har gjort, men får jo skrive om de i stedet for
Har fått bytta olje på fordelinga forran, bytta alle endeledda og hjelpesnekka/pitmanarmen. Alt var egentlig helt greie jobber.
Hadde nok målt litt feil når jeg satt på endeledda, da høyrehjulet svingte når det andre var rett, men det var 5 minutter med justering så var det riktig
Har pussa ned og begynt å sparkle frontfangeren også. den skal bli matt svart. spør igjen: noen som har bakfanger som ikke er full av rust, trenger ikke se pen ut, eller en hel grill, som heller ikke trenger å se pen ut, men må være hel
Skulle starte opp vidunderet i går, men der var det dårlig med strøm, så måtte kaste på no lading, så får vente med å lufte servo systemet til jeg får start
Nå gjenstår det langt mindre enn ved oppstart..
Må finne ut hvorfor bremselys sikringa går når jeg holder bremsen inne ved oppstarte, og går noen ganger ved bremseing ved kjøring. håper det er bremselys bryteren.
Stramme brekk vaieren. regner med jeg bare strammer den ved fotbremsen, og heller justerer litt bak i trommlene.
Må få skifta olja i diffen bak
Olje skift i bakfordeleren, men der er det noen 4.kantbolter, så trenger ett bits som er ca på størrelse med en liten skralle, men litt mindre, så får ikke brukt skralle og forlenger selvfølgelig.
Må finne ut hvor det lekker kjølevæske fra. vet ikke om det er stryk på EU godskjenning, men er jo like greit å fikse det.
Skifte hoved olja. Må ha en ny plugg, da den gamle lekker, evt ny pakkning.
Skifte speilet på førersia
nytt indrehåndtak til passagerdøra, det jeg har er beige, men har blått intreør.
også er det montering da. gleder meg til å få denne bilen ferdig, men er da endel igjen.