Veeeeel....
På høy tid med en liten oppdatering her,selv om det ikke har skjedd så allt for mye i det siste..
Caprice'n blir straks rullet inn i verkstedet for en lettere overhaling og litt rustfjerning.
Blir neppe noe stort gjort med den denne vinteren pga stram økonomi,men litt må man gjøre

Det blir byttet toppakninger og alle pakninger videre oppover på motoren.
Bremseskift bak,nye hjullagere bak,sjekk av bakaksel (rar metallisk kneppe lyd når jeg rygger),
ny vindusheis i en bakdør,ny converter og tette et par mindre vannlekkasjer.
Det skal taes litt rust også. Det er to hull i døråpningen på sjåførsiden,og ett på passasjersiden,
samt litt ellers rundt om.
Det skjer nok ikke stort mer enn jeg kan gjøre på egenhånd inntil videre.

Bilen skulle egentlig vert kjørt inn nå i helga,men så langt kom man ikke...
Oppdaget plutselig at den stod med et flatt dekk,så det må lappes før jeg får flyttet på den
Men,den ble startet opp,og det gikk lekende lett selv om den nå har stått i nesten to mnd
med mer eller mindre alle 4 årstidene og tempraturer ned mot -30(!)... Gikk som ei klokke og hadde ikke fryst.
Blazer'n utpå tunet her fortsatt den også,selv om jeg har gjort et par halvhjertede forsøk
på å selge den... Desverre får jeg ikke start på den. Virker som den enten ikke får nok bensin til å gå,eller om tenningen har fått influensa

Skal se om jeg klarer å få den kjørbar så fort
som mulig,så en evt kjøper kan komme og hente den og gi den et verdig liv...
Trur jeg skal ha nesten allt som trengs for å få den EU-OK igjen. Vet jeg mangler bremserør,
men det skulle vel vere det også... Fortsatt for salg, HBO 20.000,- (IKKE INNBYTTE)
Om det er noen der ute som tilfeldig vis har deler å donere som kan passe på Caprice'n,
evt til en meget billig penge,kan jeg vere innteressert i å høre fra dere. Det meste av innteresse!
Så,nå som jeg her oppdatert dere litt med tomprat,gjenstår det vel bare en ting?
God jul alle sammen!
Vi sees garantert i gata neste sesong!