Raggarn skrev:
Kanskje et dumt spørsmål.. men hvorfor trenger man startsperre

Startsperren er et af de bedste sikringsværktøy, du kan montere på din bil!
Tyven kan komme ind i bilen, men ikke starte den!
Han kan tømme den for værdier, men ikke kjøre den væk, eller skade andre med den!
Du kommer sikkert til å montere et nyt vindue, eller en dørlås!
Men det er altid bedre, end at se bilen parkeret i en vægg, eller på tv, midt i en politijakt!
Polsk alarm, er et blinkrele, som er koblet mellem dørkontakterne og hornet! Hvis man er lidt teknisk, kan begge deler uten problemer kobles på samme fjernbetjening!
Hvis der er interesse, kan jeg lægge ut kobingsskjema!