The Cowboy skrev:
Bare lurer, men skal du ha "japse-strekken" på hjula eller skal du bytte til litt bredere dekk??
Utenom det, kjenner jeg er litt misunnelig her.. hehe..
Flott bil du har fått deg der..
Takker for det

Nei, tror ikke strekken passer særlig bra til denne bilen, den passer bedre på lave biler hvor dekket ligger inntil skjermen, er jo det strekken er til

Blir evt å kjøpe to nye bakdekk og flytte 255/35 foran, hvor jeg har 9,5" å gå på. Bak har jeg 11", så kan fint presse inn 275 eller 285 tenker jeg.
Camarogeddon skrev:
Det er jo noe som kan gjøres med de gamle TPI maskinene..
Fant fram en gammel bok jeg handla den gangen jeg hadde samme maskinisten selv, i en hvit camaro jeg hadde for endel år tilbake. Desverre er det lite med førstehåndserfaringer med trimming, da jeg aldri kom så langt med den at jeg kom til motoren.
Det er jo mye du kan gjøre, men som du sier er jo dette ikke verdens mest trimmingsvennlige motor.
Før kunne man jo handle endel kits til disse for å hjelpe på litt, men om disse fremdeles lages / er på markedet tviler jeg egentlig litt på.
Må innrømme at jeg ikke gidder å bla igjennom hele boken og skrive den her, men er det noe spesifikt du lurer på så kan jeg alltids titte på hva de skriver om det eller scanne noen sider.
Jeg har denne boken. Den er jo beregnet på camaroer, men teknisk er jo bilene veldig like. I hvertfall i drivverk. så det meste vil nok gjelde for deg og.
http://www.amazon.com/Performance-Handb ... 1557880573-Camarogeddon
Takker så mye for tips

Men blir vel så jeg driter i hele trimmegreiene tror jeg, for mye penger for så lite effekt. Da hadde det jo heller fristet å satt inn en Ram Jet 502 crate-motor fra USA, koster litt mer, men så får man pulver så det holder

Eller en litt mer fornuftig 350 crate-motor.