hehe. dem har brukt 15 timer på jobben. var å henta bilen IDAG. satt jo inn bilen for 1 mnd siden. dem tok inn bilen mandag i forrige uke. dem har tatt andre biler inni mellom også da. dem har 2 bukker på det verkstedet.
hadde jo fastpris på jobben. men prisen endte jo på noe heeelt annet enn jeg hadde fått pris på. ble noe ekstra underveis ja.
siden jeg monterte nye dyser,glødeplugger, gløderelee på gammel motoren. så måtte jo det flyttes over.
dem brukte 15 timer på jobben.
bytta olje og filter 2 ganger på motoren for å være sikker, "vaska gjennom/flusha motor"
bytte av motor
olje filter og olje x2
servoolje
verkstedmatriell
timeforbruk
girkasseolje
knekt starterbolt i ny motorn, så 2 timer jobb der med å borre ut bolten.
dem flytta jo over starter, gløderelee,glødeplugger, dyser fra gemmelmotoren og over på den nye.
og sjekk av gammel motor for å finne ut hva som var feil med den før det ble konkludert med motorbytte.
men alt i alt kom dette på 18677 kr!!! fikk hakeslepp da jeg kom å skulle hente bilen. men måtte da bare dra kortet. jeg var jo forberedet på at det kunne komme noe ekstra. men på nesten 7000 kr såå ja. men men fikk bytta og er fornøyd. har aldri i livet mitt hadde startet en så lett starta v8 diesel før. så er fornøyd fordet om jeg måtte betale godt

men motor gikk fint. og lettstarta som faaaaen