AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Lør 27. Jun 2026 11:22

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1725 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 115  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Wolf`s Garage
InnleggSkrevet: Søn 16. Sep 2012 08:01 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Tir 29. Mar 2011 10:12
Innlegg: 141
Bosted: vestfold
morro lesing av framgangen din:-) ser du er like flink som meg når det kommer til å pusse rent før sveis :-)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Wolf`s Garage
InnleggSkrevet: Søn 16. Sep 2012 10:28 
Avlogget
Super Amcar pro
Super Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Lør 27. Jan 2007 20:17
Innlegg: 7264
Bosted: Åsa
Hehehe, takker.
har ikke gjort så mye i siste uke, annet end å jakte på deler.
skulle egentlig ha vert på Ekeberg i dag, men økonomien strekker ikke helt til! hahaha
så i stedet er det blitt til å sandblåse litt deler på datterens bil, og knekke litt plate på svigersønnens bil.
Sjekke litt op på en kompis som legger karbonfilm, og bruker vannbasert chrome!
Skal få han til å legge på et par felger jeg har liggende!

_________________
1977 Dodge Aspen med 318 SBM og 904 kasse.
Bursdagsgaven fra min kone.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Wolf`s Garage
InnleggSkrevet: Søn 16. Sep 2012 18:49 
Avlogget
Super Amcar pro
Super Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Lør 27. Jan 2007 20:17
Innlegg: 7264
Bosted: Åsa
Måtte ha fronten til setet inn på plass i bilen igen, men glemte kameraet de første par timene, så dere får ikke set starten!
Men resten av jobben er her!
Vet at passformen på setet ikke er helt optimal, men det retter vi, når bilen er på veien og kjører som den skal!

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

_________________
1977 Dodge Aspen med 318 SBM og 904 kasse.
Bursdagsgaven fra min kone.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Wolf`s Garage
InnleggSkrevet: Ons 19. Sep 2012 11:25 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Tir 29. Mar 2011 10:12
Innlegg: 141
Bosted: vestfold
du skal ha for effektiviteten din, skulle du plutselig bli fri for biler å spusse på kan di jo komme å sveise på 49´ern min, bestillte rustdeler for over 25 lapper i går fra junaiten, kortet smelta i prosessen å kjerringa trua med juling hvis jeg bestillte no mer i år:-) he he


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Wolf`s Garage
InnleggSkrevet: Ons 19. Sep 2012 13:17 
Avlogget
Super Amcar pro
Super Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Lør 27. Jan 2007 20:17
Innlegg: 7264
Bosted: Åsa
det er enkelt for mig, jeg la være å fortælle henne noe! hahaha

_________________
1977 Dodge Aspen med 318 SBM og 904 kasse.
Bursdagsgaven fra min kone.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Wolf`s Garage
InnleggSkrevet: Ons 19. Sep 2012 18:04 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Tir 29. Mar 2011 10:12
Innlegg: 141
Bosted: vestfold
he he, ikke dumt, men nå kom kjerringa å kunne fortelle at hu skal begynne i ny jobb fra mandagen av, å inntekta hennes økte drastisk i måneden, da jeg kunne informere om at husleien herretter skulle betales i kroner å øre, å ikke i natura som tidligere, grunnet mer deler fra junaiten, ;-)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Wolf`s Garage
InnleggSkrevet: Ons 19. Sep 2012 20:55 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Tir 31. Jul 2012 17:01
Innlegg: 77
Både pågangsmot, innsats og fremgang er imponerende !!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Wolf`s Garage
InnleggSkrevet: Ons 19. Sep 2012 22:41 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Man 14. Jan 2008 21:06
Innlegg: 1513
Bosted: Midland (Tr.heim)
jetslide skrev:
he he, ikke dumt, men nå kom kjerringa å kunne fortelle at hu skal begynne i ny jobb fra mandagen av, å inntekta hennes økte drastisk i måneden, da jeg kunne informere om at husleien herretter skulle betales i kroner å øre, å ikke i natura som tidligere, grunnet mer deler fra junaiten, ;-)


Ettersom det da ikke blir noe på henne, kan du jo heller gå i spermbanken.
De betaler sikkert bra. :lol:

Det var jo et program nede i midt-østen som het "food for oil".
Så dette kan hete "sperm for autoparts" :lol:

Et eller godt råd: ikke la kvitteringer for deler ligge å flyte så hu finner dem. Den feilen har JEG gjort.. hehe

_________________
69 Chevy Camaro X11, LS1 6-speed (project Stealth)

69 Chevy Camaro X44, LT1 (ex)
68 Plymouth Valiant, 383 Magnum(ex)
74 Ford Maverick, 302 (ex)
88 Chevy Astro (ex)

Non
Athletic
Sport
Created
Around
Rednecks


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Wolf`s Garage
InnleggSkrevet: Fre 21. Sep 2012 20:15 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Man 14. Jan 2008 21:06
Innlegg: 1513
Bosted: Midland (Tr.heim)
Hvilken bil kommer setene fra?
Jeg syns å skimte en Ford-logo på en av hengslene(?)

_________________
69 Chevy Camaro X11, LS1 6-speed (project Stealth)

69 Chevy Camaro X44, LT1 (ex)
68 Plymouth Valiant, 383 Magnum(ex)
74 Ford Maverick, 302 (ex)
88 Chevy Astro (ex)

Non
Athletic
Sport
Created
Around
Rednecks


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Wolf`s Garage
InnleggSkrevet: Man 24. Sep 2012 01:29 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Tir 29. Mar 2011 10:12
Innlegg: 141
Bosted: vestfold
Nitro66 skrev:
jetslide skrev:
he he, ikke dumt, men nå kom kjerringa å kunne fortelle at hu skal begynne i ny jobb fra mandagen av, å inntekta hennes økte drastisk i måneden, da jeg kunne informere om at husleien herretter skulle betales i kroner å øre, å ikke i natura som tidligere, grunnet mer deler fra junaiten, ;-)


Ettersom det da ikke blir noe på henne, kan du jo heller gå i spermbanken.
De betaler sikkert bra. :lol:

Det var jo et program nede i midt-østen som het "food for oil".
Så dette kan hete "sperm for autoparts" :lol:

Et eller godt råd: ikke la kvitteringer for deler ligge å flyte så hu finner dem. Den feilen har JEG gjort.. hehe


har igrunn gjort den feilen også, med kvitteringen, fort gjort å ikke tenke seg om.he he he.
nei må si jeg er faktisk heldig, kjerringa er ihuga amcarfan, som ratter rundt i en 69 chevelle og er omentrent like entusiastisk på bilbygginga av 49érn som meg, er stortsett jeg som har kosta på bilene for jeg har tjent best av oss, og hu var mer enn fornøyd når hu kunne meddele at nå slapp jeg å selge den en for å finansiere den andre grunnet kraftig lønnshopp [-o<


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Wolf`s Garage
InnleggSkrevet: Tir 25. Sep 2012 21:55 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Søn 05. Feb 2006 22:45
Innlegg: 959
Bosted: telemark
Heisann åssen går det her da ??? Du har ikke blåst bort el gått i hi ???
Lenge siden vi har sett bilder her. Du har skjemt oss bort med det vetø :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

_________________
moparman.
DODGE RAM 2500 SLT 99.
Dodge charger 68. 440cid
Dodge trandesman B 200 74.
Prosjekt dodge dart 69 bad boy
prosjekt dodge maxi van B200 big block 76
1986 Le baron cab

Massively Over Powered And Respected
http://www.chargernorway.com


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Wolf`s Garage
InnleggSkrevet: Ons 26. Sep 2012 08:54 
Avlogget
Super Amcar pro
Super Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Lør 27. Jan 2007 20:17
Innlegg: 7264
Bosted: Åsa
Nitro66 skrev:
Hvilken bil kommer setene fra?
Jeg syns å skimte en Ford-logo på en av hengslene(?)


Setene kommer fra en Scorpio, så du har helt rett, er en ford logo! hehe
Kommer mange deler fra forskejllige biler, både europæiske og amerikanske.
jeg bruker en klassisk rod-opskrift, bruk alt, og passer det ikke, tilpass det! hehehe



moparman skrev:
Heisann åssen går det her da ??? Du har ikke blåst bort el gått i hi ???
Lenge siden vi har sett bilder her. Du har skjemt oss bort med det vetø :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Desværre meldte høsten sin ankomst, med regn og rusk, og siden jeg må stå ute og sveise, må jeg pent vente, til det er snø som kommer
(liker ikke å sveise i regnvær! hehehe)
Leter etter et monsterbilligt mekketelt, av fornuftig størrelse, så jeg i det mindste slipper å måtte stå ute! hehe


Men mye av tiden min her de siste tre ukene har gått med rydding, rengjøring, service på gresklipperen og på snøfreseren.
løst sammenregnet, har jeg brukt 120 timer på feilsøking på 87 buicken, uten å finne feilen.
Så nå leter jeg etter en vinter bil, har funnet noe, som kan bli ganske gøy, men må ut og sjekke den opp først.
Det er en 1982 GMC surburban, med håp om, at den ikke er umulig å redde!

_________________
1977 Dodge Aspen med 318 SBM og 904 kasse.
Bursdagsgaven fra min kone.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Wolf`s Garage
InnleggSkrevet: Ons 26. Sep 2012 20:48 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 19. Feb 2010 18:52
Innlegg: 318
Bosted: eidsvoll
har ikke vurdert å flytte til minnesund wolf? plass til deg i garasjen min.. noe stille på bilprosjektene mine nå å, men de er av den grunn at nå kan jeg gå ut i garasjen mid pilsen i hånda.. gull.. stå på wolf..

_________________
bedre seint enn aldri...

78 chevrolet camaro
66 chevrolet sportvan delux


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Wolf`s Garage
InnleggSkrevet: Ons 26. Sep 2012 22:19 
Avlogget
Super Amcar pro
Super Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Lør 27. Jan 2007 20:17
Innlegg: 7264
Bosted: Åsa
er der jobb i nærheten, skole og bolig, er det ikke umuligt at jeg flytter, men med 5 biler kan det fort knipe med plassen! hehehe

_________________
1977 Dodge Aspen med 318 SBM og 904 kasse.
Bursdagsgaven fra min kone.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Wolf`s Garage
InnleggSkrevet: Tor 27. Sep 2012 20:33 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 19. Feb 2010 18:52
Innlegg: 318
Bosted: eidsvoll
Pappa Wolf skrev:
er der jobb i nærheten, skole og bolig, er det ikke umuligt at jeg flytter, men med 5 biler kan det fort knipe med plassen! hehehe


er nok det meste her :wink:

_________________
bedre seint enn aldri...

78 chevrolet camaro
66 chevrolet sportvan delux


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1725 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 115  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 27 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support