Her har det ikke skjedd mye fra min del.
En aldrig så liten uppdate kanskje da. Men ettersom tiden flyr, så blir man jo biler fattigere å rikere.
Ser i trådstarten at jeg fortsatt har gule vanen Bumblebee. Ehh ikke nå lenger. Har hatt såppas fetish på brødbiler at det har blitt 4/5 stykker etter den.
Legger ut litt bilder under for den som måtte vere interisert.
Derimot G20 sleeper prosjektet ble mer eller mindre fullført. Har dog nettop solgt den også. Er noe feil i topplokket mitt, syns det er morro å bygge bil å skru så helsa ryker. Men er igrunn fornøyd når skapeprosessen er ferdig, å da er jeg liksom ferdig/lei, å må begynne på noe nytt

Litt om Sleeper G20'n da.
Fikk tak i en rimelig grei 350 vortec motor som var fabrikspreppa. Satt i en ambulanse med full tbi å masse lednings møkk.
Røska av alt dette å konverterte den med nytt innsug å gasser. raska av hele enderstellet på brødbilen å sendte det på sandblåsing.
Tømte sparegrisen å lommeboka til kjærringa, å reiste til sarpsborg motor samt en liten tur innom aarnes. Å vips så hadde jeg svidd av hele stasen på nye deler.
Var en kveld ute å henta deler for en kompis, snille herremann vi handla hoss skulle bli kvitt mye rart han, å den skrotnissen jeg er så endte jeg opp med 350 automat som var preppa til 600 hester.
Alt som er gratis er gøy.
Bak akselen på ambulansen viste seg også å vere forsterka. med grei utveksling til oppsettet mitt.
La lett igjenn bra med gummi på begge bakhjula.
350'n sku på dette tidspungt ha ca 400 hest.

Fant ikke så mye rust på brødbilen. Men litt dansing med sveisen ble det jo.

Når jeg først sku sveise så tetta jeg likesågodt bakre bouville vinduene.

Fant desverre ut at hele sia på bilen var dytta inn en gang i tiden. Så fikk noen timer med banking å oppretting her gett.

Men tett å rett skulle det bli.

Har altid hatt sansen for tidligere modeller van, så jeg modda fronten til å passe med eldre utseende.

Så er det bare å svinge seg med sprøyta.

Å litt grafikk

Interiøret på kassa ble bare en verkebyll for meg. Bestemte meg for å selge prosjektet videre.
Har alt for mange biler på denne tiden, samtidig som jeg bygger nytt verksted.
Blir for mye å skrive om detaljer om alt på dette bygget, så jeg avslutter det her.
Kommer mer stoff om morro amcar etterhvert:-)