challenger skrev:
Garasjemulighetene her i byen suger. Jeg surfer jevnlig innom boligannonser, men skal jeg kjøpe noe må det være minimum 4 garasjeplasser for at jeg skal trives på permanent basis. Det finnes ikke her for under 6-7 millioner, eller med tre kvarter reisevei til jobb.

Helt enig i det... Jeg er så heldig at jeg er oppvokst 10 mil utav byen på et småbruk, og siden det er nedlagt har jeg fått lov å innrede 1/3 av 1.etg i gammel-fjøsen til garasje...

Litt støvete pga gammelt høy og slikt, men VELDIG tørt og fint...

Og frøkna står jo uansett inder trekk hele vinteren. Til uka ser jeg det er meldt bra vær, så da skal hun nok inn i vinterdvale igjen...
Har hatt noe "klikking" i forstillinga på Barracudaen, og det viste seg at det var slakk i innfestinga til støtdemperne fremme til innerskjermen. Har fått fikset det midlertidig med et sett ekstra foringer på festepinnen, men det er ingen permanent løsning. Så i løpet av den siste uka har jeg gått amokk på
www.rockauto.com,
www.summitracing.com,
www.jeep4x4center.com og ebay, så nå ligget det 15! bookinger inne hos
www.jetcarrier.com...
Jeg nevner i fleng: Nye støtdempere all around, nytt 14" chrome luftfilter til begge 8'erne (i dag har jeg 10" filter med 14" "kinahatt" på Barracudaen, og lukket filter på Dodgen), skrapelister til vinduene på Jeep og Dodge, lås til bakluka på Dodgen, ny tenningslås til Jeepen, nye sensorer, nye brytere, nye filtere, bremsedeler til jeg skal bygge om til 2-krets på Barracudaen, batteribrett til Barracudaen, + + + +...
Utrolig hvor mye du får for 400$, men så har jeg jo 3 biler som trenger kjærlighet da...

Her gledes...