Ja fant en slik gradeoversetter i går via google, i følge dei så lura eg litt på om det vise litt for masse på instrumentet.. regner med termostaten er på max 95grader før den løser ut...hummm.. men veit ikkje heilt eg kor mangen grader termostaten opner på,på disse motorene. for 100grader er vell kokepunktet ikkje sant? men lurte litt på å berre montere opp en 10-15" vifte på framside av radiatoren også og koble termostat på en vannslange...så har eg litt ekstra kjøling sia eg er litt usikker.. gidder ikkje å fjerne orginale vifta ,den blåser godt den
Jaja gjort litt smått hittil før dritregnet kom.. lagt opp strømkabel bak og fram til motorrommet og stripsa den midlertidig fast..

Fant ut eg skulle sjå på brytaren på førerstol,fant ut koffor det var dårlig kontakt,vert en plastbit som var knekt av slik at koblingsboksen ikkje låg heilt inntil bryterene, så da opna eg opp og såg,limte fast klipsa og limte fast boksen til bryterdekselet så no er det kontakt, her var det teipa fra før..men den er vekk no.

Testa funksonene rett på batteri,funka nå ja..

Satte i nye pimpmobile gullbelagte skruer

Og satte like greit setet i bilen,skrudde fast og stillte det inn for min form. så begynte det å regne så gikk inn for dagen.