Hei,
har bytta komplett bremse bak sko,trommel osv. montere alt kjørte, og alt i orden.
Bilen har vært in til EU kontroll fikk den ikke godkjent pga. dårlig bremsekraft bak, og han sa en splint er knekt ???
Ok. Kjørte ditt henta bilen og han viste meg splinten som er knekt. Etter jeg har demontert hele bremse fant jeg dette
Vedlegg:
Splinte.jpg [ 76.27 KiB | Vist 2160 ganger ]
Og her er resten. Er det noen som kan sier meg hva har skjed ?
Skjønner ikke det. Har retta det opp, men med første prøvetur da jeg bremste skjede samme igjen.
Siste bilde er som den har vært etter nytt montering.
Er takknemlig for all hjelp
Vedlegg:
bremse bak venstre side_1.jpg [ 76.24 KiB | Vist 2160 ganger ]
Vedlegg:
bremse bak venstre side.jpg [ 78.46 KiB | Vist 2160 ganger ]