AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Lør 27. Jun 2026 08:21

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 3 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Bremse problem
InnleggSkrevet: Ons 27. Jun 2012 20:01 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Ons 11. Mai 2011 13:13
Innlegg: 125
Bosted: Spydeberg
Hei,

har bytta komplett bremse bak sko,trommel osv. montere alt kjørte, og alt i orden.
Bilen har vært in til EU kontroll fikk den ikke godkjent pga. dårlig bremsekraft bak, og han sa en splint er knekt ???
Ok. Kjørte ditt henta bilen og han viste meg splinten som er knekt. Etter jeg har demontert hele bremse fant jeg dette
Vedlegg:
Splinte.jpg
Splinte.jpg [ 76.27 KiB | Vist 2160 ganger ]


Og her er resten. Er det noen som kan sier meg hva har skjed ?
Skjønner ikke det. Har retta det opp, men med første prøvetur da jeg bremste skjede samme igjen.
Siste bilde er som den har vært etter nytt montering.
Er takknemlig for all hjelp
Vedlegg:
bremse bak venstre side_1.jpg
bremse bak venstre side_1.jpg [ 76.24 KiB | Vist 2160 ganger ]

Vedlegg:
bremse bak venstre side.jpg
bremse bak venstre side.jpg [ 78.46 KiB | Vist 2160 ganger ]


Vedlegg:
ny bremse bak.jpg
ny bremse bak.jpg [ 74.81 KiB | Vist 2159 ganger ]

_________________
Mvh Dirk



http://www.dirks-salmakeri.com
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Bremse problem
InnleggSkrevet: Tor 28. Jun 2012 00:58 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro

Registrert: Søn 27. Jan 2008 20:48
Innlegg: 2838
Bosted: Bergen
Auda. Er det hele ankerplaten som bøyer seg og gir etter? Hva er den laget av? Hjulsylinderen ser jo nesten ut som den er løs?

_________________
Forhjulstrekk er feminint
To much rice makes me sick!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Bremse problem
InnleggSkrevet: Tor 28. Jun 2012 08:10 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Ons 11. Mai 2011 13:13
Innlegg: 125
Bosted: Spydeberg
v8power skrev:
Auda. Er det hele ankerplaten som bøyer seg og gir etter? Hva er den laget av? Hjulsylinderen ser jo nesten ut som den er løs?



Ja det ankerplaten som bøyer seg. Vet ikke hva slags material det er kjøpte dem hos Arnes i sarpsborg har dem et mail og spørte hvordan det kan skjer dem er jo nytt. Hjulsylinder er fast det ser bare sånt ut pga. hele plate har bøyd seg.

_________________
Mvh Dirk



http://www.dirks-salmakeri.com


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 3 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support