Da får jeg vel presentere meg....
Jeg har endelig kommet hjem til Norge igjen etter 14 år i Skottland, og skal importere bilen min i September satser jeg på. Jeg har eid den i 5 år, og var akkurat en tur tilbake til Skottland for å få den godkjent i Mai (de må godkjennes hvert år der borte). Siden jeg studerte der, har jeg ikke hatt råd til å gjøre noe særlig med den, bortsett fra å bytte det som var nødvendig for å holde den i stand. Den har en liten 260 V8 som starter og går. Bilen har bare gått 52000 miles, og er ikke så ille med hensyn til rust. De værste bitene er nok i vindusstolpene under vinyltaket (har ikke turt å se under) og på forskjermene under krommen nederst. Den har veldig få options. Mangler elektriske vinduer og seter bl.a, men har aircon, radio/kassett, og volt, oljetrykk og temp måler, så noen har tydeligvis vært mer opptatt av at bilen har det bra, enn at de har det lettvint.
Håper på å finne en garasje/mekke/lagringsplass til den her, så jeg kan gjøre småting med den over vinteren før jeg prøver å få den registrert, så hvis noen vet om noe i Stavanger området (bor på Klepp Stasjon) er det bare å si i fra!!

Cougar'en hører til samboeren min

Litt pynt