AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Ons 24. Jun 2026 18:18

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 55 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Pontiac Trans Am
InnleggSkrevet: Man 15. Aug 2011 09:32 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 03. Sep 2010 10:30
Innlegg: 175
Takk :)

Det er sant, ja. Men nå er vi snart i mål :)

_________________
- 1987 Pontiac Trans Am (solgt)
- 1991 Chevrolet Suburban


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Pontiac Trans Am
InnleggSkrevet: Tir 16. Aug 2011 10:32 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Ons 31. Mar 2010 23:10
Innlegg: 68
Bosted: nord odal
bilen er knalltøff :D bytte likt? :mrgreen:


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Pontiac Trans Am
InnleggSkrevet: Ons 17. Aug 2011 21:30 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 03. Sep 2010 10:30
Innlegg: 175
Hehe :) ja, kan bytte likt om du vil det, slik den er nå :) fortsatt feil med den.

_________________
- 1987 Pontiac Trans Am (solgt)
- 1991 Chevrolet Suburban


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Pontiac Trans Am
InnleggSkrevet: Fre 03. Feb 2012 22:37 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 03. Sep 2010 10:30
Innlegg: 175
I dag fikk jeg kjørt hjem trans amen! Endelig, etter at den har vært på verksted siden i sommer. Har vært mye småtull, men han som tok på seg å fikse den har brukt mye tid på lite, og den har stått urørt i flere måneder. Kommer ihvertfall aldri til å ha bil på det verkstedet mere! Håper nå på at bilen holder seg i orden, og at jeg slipper mere tull med den med det første. Er nå ett år siden jeg kjøpte den, og har fått kjørt to korte turer med den, noe som igrunn har ødelagt gleden av å ha kjøpt bilen. Kommer til å selge den etter årets sesong, så skrik ut om noen er interessert, og sleng inn et bud! :)

_________________
- 1987 Pontiac Trans Am (solgt)
- 1991 Chevrolet Suburban


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Pontiac Trans Am
InnleggSkrevet: Fre 03. Feb 2012 22:42 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Tor 13. Apr 2006 08:33
Innlegg: 1362
Bosted: Tollnes , Skien
Føler med deg.. Er kjipt når et verksted ødelegger bil morroa for deg!

_________________
|And the girls say: Save a horse, Ride The Cowboy|

x - 1980 Dodge Mirada!
x - 2003 Chevrolet Tahoe!
o - 2002 Harley Davidson 883R!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Pontiac Trans Am
InnleggSkrevet: Fre 03. Feb 2012 22:43 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 03. Sep 2010 10:30
Innlegg: 175
Ja, i allefall når både du og de på verkstedet vet at bilen kunne vært i orden lenge før, bare den hadde vært prioritert!

_________________
- 1987 Pontiac Trans Am (solgt)
- 1991 Chevrolet Suburban


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Pontiac Trans Am
InnleggSkrevet: Fre 03. Feb 2012 23:03 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Tor 02. Des 2010 10:58
Innlegg: 201
Bosted: Drammen
Ta og nyt bilen i sommer du, så har du kanskje ikke lyst til og selge når sommeren er over. :wink:

_________________
79 Trans Am
viewtopic.php?f=3&t=14037&start=0

Bmw prosjekter
http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f ... 00&start=0


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Pontiac Trans Am
InnleggSkrevet: Fre 03. Feb 2012 23:05 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 03. Sep 2010 10:30
Innlegg: 175
Sant det :wink: vi får se! :)

_________________
- 1987 Pontiac Trans Am (solgt)
- 1991 Chevrolet Suburban


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Pontiac Trans Am
InnleggSkrevet: Søn 05. Feb 2012 14:00 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Ons 31. Mar 2010 23:10
Innlegg: 68
Bosted: nord odal
grattis :P ja småkos deg med bilen nå utover og se det an litt og håper å få være med å gæsse litt i sommer :D


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Pontiac Trans Am
InnleggSkrevet: Søn 05. Feb 2012 14:04 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 03. Sep 2010 10:30
Innlegg: 175
bare du kommer og er med ;) får ikke kjørt alene, så.. :evil:

_________________
- 1987 Pontiac Trans Am (solgt)
- 1991 Chevrolet Suburban


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Pontiac Trans Am
InnleggSkrevet: Søn 05. Feb 2012 14:16 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Ons 31. Mar 2010 23:10
Innlegg: 68
Bosted: nord odal
det ordner vi :P tar ei langhelg med Trans am vi da :P


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Pontiac Trans Am
InnleggSkrevet: Søn 05. Feb 2012 14:24 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 03. Sep 2010 10:30
Innlegg: 175
den er grei! :lol:

_________________
- 1987 Pontiac Trans Am (solgt)
- 1991 Chevrolet Suburban


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Pontiac Trans Am
InnleggSkrevet: Man 21. Mai 2012 23:12 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 03. Sep 2010 10:30
Innlegg: 175
Nå har Trans Amen fått seg en skikkelig vask, og har blitt brukt en del på småturer her hjemme. :lol:

Den er fremdeles litt tungstartet, men fungerer fint når den først fyrer. Håper på at det ordner seg når jeg får fikset choken, er manuell choke som er utkoplet. Spør ikke meg hvorfor noen finner på å gjøre det :evil:
Men nå har jeg fått en ubehagelig "skraping/knirking" av og til. Høres ut som noen mekaniske greier som er dårlig smurt, men som gnisser mot hverandre eller noe. Peilet oljen på girkassen, mener det var ok. Kan det komme slike lyder hvis det er for lite olje på den, eller kan det være mellomakslingen eller noe annet i drivverket? Takker for tips :)

Vurderer å reise på amcartreffet på Hunderfossen nå snart, mange som har tenkt seg dit? 8)


Vedlegg:
Kopi 1.JPG
Kopi 1.JPG [ 155.12 KiB | Vist 5421 ganger ]

_________________
- 1987 Pontiac Trans Am (solgt)
- 1991 Chevrolet Suburban
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Pontiac Trans Am
InnleggSkrevet: Man 21. Mai 2012 23:48 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Tor 01. Jul 2010 10:52
Innlegg: 54
Bosted: Akershus
Fet bil :) Jeg skal på hunderfossen.. Kjører 3 gen camaro iroc-z ;) Absolutt et treff og anbefale :)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Pontiac Trans Am
InnleggSkrevet: Man 21. Mai 2012 23:56 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 03. Sep 2010 10:30
Innlegg: 175
Stilig, nesten samme bilen, da! :D
Var innom en tur i fjor, så ut som et bra treff :lol: du får komme bort om du ser bilen min, da :wink:

_________________
- 1987 Pontiac Trans Am (solgt)
- 1991 Chevrolet Suburban


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 55 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 14 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support