jetslide skrev:
åssen gjør du det med godkjenning med tanke på motor, er det noe problem?
En god dialog, med BT, er alfa og omega her. bruk de resurser du har, og søk op al den info du kan, om andre bygge!
http://www.nsra.no er et sted, hvor det finns en del hjelpsomme folk. de har også diverse skjemaer tilgjengeligt.
og vær realist, ingen vits i å montere en 572 med presse, og No2 anlegg, det holder bilen ikke til uansett.
på min er det planer om en ganske almindelig 305, da man stort set får de kastet i nakken i dag, alle skal ha så stor motor som muligt!
men det er ikke umuligt, at jeg starter med en rekkesekser, og kjører bilen i et par år på den måten!
En kjempe takk til vmyrv, som fikset noen mål til mig, hvilket betyder, at rodden min, får skinnseter (har donorbil, med komplett skinninteriør, og litt stumper, som kenneth kan bruke i sin!)
dette igen betyder at jeg sparer så mye, jeg kan på nye deler, og bruker/tilpasser det jeg har fra før av!
blir mange deler som skal tilpasses fra G-body, og andre modeller.
det har blitt mange mailer, til folk i det meste av europa, for at høre hvilke deler de specifikt kjører med på deres rod.
og mange lange timer, foran datoren, med nærlesing av diverse byggetråder, fra inn og utland