Hei! Dette er min første post her, så hvis jeg skriver feil sted, så får du bare la være å bremse om du ser meg i trafikken

Jeg poster her fordi jeg holder på å ta lappen, og jeg ønsker en van som min første bil. Jeg kan desverre svært lite om bil, men jeg har veldig lyst til å lære. Sålangt vet jeg at jeg vil ha en van, og at den skal være amerikansk:P Problemet er at jeg fra alle hold blir frarådet dette fordi disse bilene går istykker lett, det er vanskelig/dyrt å finne deler, og de sluker drivstoff.
Jeg ble anbefalt en Toyota HiAce isteden... Før det hadde jeg liksom peilet meg inn på en Dodge Ram Van fra 1990-ish, og ble litt skuffet når jeg så HiAce'n i forhold

Så det jeg lurer på er om tingene jeg har blitt fortalt om amerikanske vans stemmer, og i tillegg om det er noen spesifikke vans som er kjent for å være pålitelige, eventuelt er lettere å reparere, billigere deler etc. Hva burde jeg se etter?
Øvre tak på budgett er forøvrig 50.000.
Grunnen til at jeg vil ha en van er at jeg driver med mye aktiviteter som krever at jeg har med meg mye utstyr og trenger mye plass, og også er interessert i en bil jeg kan feriere i. Har ikke tenkt til å bruke denne til og fra jobb
Takk for svar!