Hei
Har som smått begynt å rydde ett rom i uthuset her på gården, som jeg har tenkt å lage verksted i

det gjenstår mange timer og masse arbeid, men jeg synes det er et ok utgangspunkt.
Rommet er ca 6x6 meter, noe jeg egentlig synes er for lite, men man får gjøre det beste ut av det man har

bilen går jo inn, og det er det viktigste.

og så er det jo god plass på sidene av bilen, til vertøy osv..

Jeg må undersøke hvor sterkt gulvet er, men jeg tror ikke det er noe problem å kjøre inn en bil der. Jeg må også se litt på takkonstruksjonen, da det er noen "søyler" inne der, som kan være bærende, men jeg tror helst ikke at de er det. De er jo bare brukt til å henge fjøsinnredningen på.

Takspærrene ser solide ut, men en bjelke tvers over mellom dem. Også kalt en "hånåbjølke" på min dialekt

Jeg må også ha inn en port i den ene enden, male, og få en elektriker til å legge opp litt mer lys der.
Legger ved noen bilder, men det er ikke godt å se så mye, da rommet fortsatt er fullt av rot

dere får si ifra om det er noe der som dere vil ha, ikke at jeg tror det er det, men man kan jo aldri vite

Innenfor den lille døra/åpningen er det et tilsvarende rom som dette, men jeg har ingen planer for dette ennå

Mvh Sigurd